Wyniki wyszukiwania dla zapytania „mrowienie w udach

  • Mrowienie palców - o czym to świadczy?

    30 kwietnia 2013 10:50 →

    …, potrzebna jest obserwacja dodatkowych objawów. Drętwiejące ręce i mrowienie palców może być na przykład związane z tak … nerwu. Ważne jest też to, że wszystkie objawy (również mrowienie, czy ból) pojawiają się przede wszystkim w nocy. Na … więcej →

  • Masz dużą pupę?

    14 stycznia 2010 09:23 →

    … kłopotami z sercem. Dzieje się tak ponieważ tłuszcze na udach czyszczą niebezpieczne kwasy tłuszczowe i zawierają środek… metabolizmu, podobnych np. do zespołu Cushinga. Tłuszczu znajdującego się na udach trudniej jest się pozbyć niż tego zgromadzonego… więcej →

  • Sposób na cellulit

    5 maja 2008 10:40 →

    … nazywany skórką pomarańczy to zgrubienia skóry, które powstają zwykle na udach, pośladkach, biodrach, kolanach i niekiedy na ramionach. W … czy wyjść na chwilę na powietrze. Jeśli dostrzegłaś na swoich udach wgłębienia i zgrubienia nie wpadaj w panikę, z … więcej →

  • Zabiegi odchudzające

    23 sierpnia 2008 11:24 →

    … spalanie tkanki tłuszczowej na brzuchu, biodrach, pośladkach, udach i łydkach. Pół godziny kosztuje ok. 60 zł. Zabieg odchudzający:…mniej więcej po miesiącu: zmniejszenie obwodu w talii, biodrach, udach ok. 4-6 cm. Cena jednego zabiegu: ok. 1200 zł…. więcej →

  • Rower a zdrowie

    6 listopada 2008 09:48 →

    … nasze nogi zaczynając od stóp poprzez łydki a skończywszy na udach. Rozważnie go uprawiając uzyskamy nie tyko zgrabne … sercowymi. Ponadto pomaga w spalaniu cellulitu pojawiającego się na udach, biodrach i brzuchu. Rower ma również pozytywne działanie na … więcej →

  • Dobry sen cz. IV

    13 maja 2011 12:19 →

    …, straciliśmy ochotę na seks, a także gdy odczuwamy w nocy mrowienie w nogach, pocimy się, kaszlemy, mamy skurcze łydek, … niespokojnych nóg określa się jako nieprzyjemne, bolesne, uporczywe mrowienie w nogach albo rękach, które wyzwala odruch wiercenia się… więcej →

  • Czym jest tężyczka?

    12 lipca 2013 13:18 →

    Czy odczuwacie niepokojące mrowienie w okolicach ust, a także dłoni? Możliwe, że cierpicie na tężyczkę. Problem zdrowotny, o…tej grupie znajdują się między innymi nadmierne napięcie mięśniowe, mrowienie kończyn i tak zwane czucie opaczne. Objawy wegetatywne… więcej →

  • Nieoczywiste objawy chorób

    20 października 2014 08:40 →

    … na taką dolegliwość udać się do specjalisty, aby przekonać się czy symptom ten nie ma poważnej przyczyny. Często odczuwacie mrowienie w kończynach? Powód może być błahy. Siedzenie w jednej pozycji przez dłuższy czas(np. z podłożoną pod pośladki nogą). … więcej →

  • Otyłość typu gruszka

    22 października 2014 09:21 →

    … że należy ją bagatelizować. W przypadku tego typu otyłości tkanka tłuszczowa jak wskazuje nazwa, gromadzi się przede wszystkim na pośladkach i udach. Nasza sylwetka jest wyraźnie zaznaczona w okolicach bioder. Problemem może być też duża pupa oraz uda. W… więcej →

  • Witaminy z grupy B

    18 kwietnia 2008 14:41 →

    … i pirydoksyna których ogromne ilości (ponad 100-200 razy większe niż zalecane) mogą wywołać zaczerwienienie twarzy, mrowienie i uszkodzenie nerwów. Do grupy witamin B zaliczamy: Tiaminę (B1) – jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania komórek, … więcej →

  • [Neurolog] - M, 25 - Mrowienie palców 4 i 5

    24 października 2014 12:21 →

    … nie [b]Jakie to są dolegliwości:[/b] Witam tak jak w temacie. Mrowienie 4 i 5 palca dłoni prawej oraz zewnętrznej strony dłoni od 4 palca do okolic nadgarstka [b]Od jak dawna się pojawiają:[/b] Mrowienie pojawiło się 5 dni temu, gdy siedząc na krześle z … więcej →

  • Mrowienie i bol w kregoslupie, lekke klocie w klatce piersiowej, biały jezyk i grudki na migdałkach

    24 października 2014 12:21 →

    … pracujac od godziny 7 gdzies kolo godziny 10 poczulem takie mrowienie, pieczenie w kregoslupie troszke ponizej lopatek.znow sie …i nastawil to bylo dobrze przez jakies 2 godziny i znow te mrowienie w plecach a czasami jak sie badziej nachyle to czuje nawet… więcej →

  • Mrowienie nóg

    24 października 2014 12:21 →

    … piersiowolędźwiowym - odczuwam lekki ból w lewej strony karku, mrowienie skóry głowy w tych okolicach po poruszaniu głową, szum … miejscu między palcem wskazującym a kciukiem oraz niekiedy lekkie mrowienie w palcu małym u lewej ręki i w czwartym. - jedno… więcej →

  • Mrowienie serdecznego i malego palca lewej dłoni

    24 października 2014 12:21 →

    … mnie omijać i więc nawet bardziej niż trochę sie stresuje. Czy to mrowienie może mieć związek z nerwami czy to może coś innego??? A … mi na myśl w tym samym czasie co pojawiło się owe mrowienie straciłam na wadze jakieś 10 kg. To może miec jakiś związek?? … więcej →

  • Mrowienie w nodze

    24 października 2014 12:21 →

    … . Mam od pięciu dni taki problem : Odczuwam jakby mrowienie ( drętwienie ) lewej nogi i mam napięty mięsień w tej … do pachwiny i odczuwam dyskomfort lewego jądra , też jakby mrowienie . Czy to mrowienie nogi mogło wystąpić po niewygodnym spaniu w nocy ? … więcej →

  • Bóle głowy, mrowienie w ręce

    24 października 2014 12:21 →

    …żadne tabletki nie działają, przed bólem głowy jakiś tydzień wcześniej czułam mrowienie w lewej połowie ciała noga, ręka, twarz i głowa. Mrowienie wystepuje teraz rzadko ale głowa nie przestaje bolec wogóle. Nie mam zaburzeń … więcej →

  • mrowienie rąk i nóg

    24 października 1268 12:59 →

    witam, od dwóch tygodni czuję mrowienie w nogach i w rękach, bardziej z lewej strony… jak sie nie ruszam to …i tak jak mowilam, jak glaszcze psa np to od razu czuje wlasna rękę i mrowienie. do lekarza sie juz zapisalam, ale doneurologa sa mega kolejki i … więcej →

  • mrowienie jader

    24 października 2014 12:21 →

    witam od jakiegos czasu pojawilo mi sie mrowienie jader i nie mam pojecia co to moze byc bylem juz z tym u urologa i powiedzial ze nic mi nie jest a nadal mam to mrowienie i troche jest to juz uciazliwe i juz nie mam pojecia gdzie mam sie z tym udac więcej →

  • Dziwne mrowienie prawej nogi

    24 października 2014 12:21 →

    Witam . Mam 29 lat, 170cm, 55kg i od roku mam dziwne mrowienie w prawej nodze. Jestem kierowcą zawodowym i czuje dyskomfort podczas jazdy. Mrowienie jest od kolana w dół. Podczas chodzenia nie odczuwam tego mrowienia tylko … więcej →

  • mam mrowienie w nodze, co mi jest?

    24 października 2014 12:21 →

    …. mam 23 lata i prace siedząca. jakieś 10cm nad piętą mam mrowienie lewej nogi które obejmuje ok 3cm, czuje to mrowienie ktore trwa ok 15sekund i powtarza sie co chwile co 10 min. co mi jest? moze ma jakis zator zylny a nawet o … więcej →

Strona:
z
46