Wyniki wyszukiwania dla zapytania „ Wypryski sKorne po antybiotyki

  • Antybiotyki na wszystko?

    30 czerwca 2011 11:27 →

    … tego typu była oczywiście penicylina. Antybiotyki w największym uproszczeniu są to związki…tym, że my Polacy wręcz kochamy brać antybiotyki, często na błahe choroby, a to …pojawiają się szczepy bakterii na które antybiotyki nie działają. Do tego wskutek… więcej →

  • Antybiotyki - lek na wszystko

    3 listopada 2011 08:43 →

    …grypa jest chorobą wirusową, natomiast antybiotyki to grupa leków stosowanych przy …się badanie określające na jakie antybiotyki wrażliwa jest bakteria chorobotwórcza. … pogorszy system odpornościowy organizmu. Antybiotyki zwykle podaje się co 4-8 … więcej →

  • Antybiotyki

    4 czerwca 2008 15:11 →

    Antybiotyki są to leki o silnym działaniu bakteriobójczym …wykorzystuje się pleśnie i grzyby. Czasami antybiotyki powstają chemicznie. Leki te uratowały …innymi sposobami powodują wiele niebezpieczeństw. Antybiotyki niszczą naturalną florę bakteryjną jelit… więcej →

  • Brodawki skórne

    2 września 2008 08:29 →

    Nagle okazuje się, że masz brodawki skórne. Jakie są ich przyczyny i jak należy je … górne drogi oddechowe do płuc. Brodawki skórne nie powodują dolegliwości, ale ze względu… więcej →

  • Zmiany skórne – rodzaje

    26 czerwca 2013 08:51 →

    … od tego czym dokładniej są wspomniane zmiany skórne. Piegi na przykład określa się jako… wszystkim dla wieku nastoletniego. Zmiany skórne mogą być spowodowane poprzez działanie… więcej →

  • Uważaj na zmiany skórne po wakacjach

    9 września 2014 10:37 →

    …. Uwagę powinniśmy zwrócić również na zmiany skórne w których pojawiają się różne kolory… powinniśmy zgłosić się do dermatologa. Zmiany skórne związane z działaniem promieni UV dzieli się… więcej →

  • Choroby skórne

    3 grudnia 2008 08:34 →

    Jak zarażamy się wirusem? Poprzez kontakt z płynem lub przedmiotem, który chora osoba miała np. w ustach. Początkowe objawy to lekka gorączka i osłabienie. Następnie na skórze pojawiają się małe czerwone i bardzo swędzące plamki. Plamki pojawiają się przez… więcej →

  • Wysypki skórne

    20 czerwca 2012 09:08 →

    Nie oznacza to oczywiście, że z każdą dziwnie wyglądającą grudką mamy od razu biec do lekarza. Są jednak takie zmiany, które wręcz wymagają interwencji lekarskiej. Jeśli w każdym miejscu na ciele zaczynają się pojawiać czerwone i swędzące grudki, a … więcej →

  • Zmiany skórne, a nowotwór

    11 marca 2014 11:33 →

    Jak każdy nowotwór, tak również ten atakujący skórę nie robi tego w sposób nagły. Początkowo może rozwijać się w sposób bezobjawowy, ale pojawiają się pewne symptomy, które mogą na ten problem zdrowotny wskazywać. Jak zauważyć rozwijającego się raka? … więcej →

  • Wady antybiotyków

    25 stycznia 2013 11:55 →

    … żołądkowymi, lub też biegunką. Antybiotyki mogą doprowadzić do poważnych braków …niekorzystne działanie na ten narząd. Antybiotyki dodatkowo źle działają też na nasze…dzieci. Bez wątpienia, natomiast, antybiotyki mogą być niebezpieczne w czasie ciąży… więcej →

  • Ból po obu stronach podbrzusza po naciśnięciu

    15 grudnia 2017 01:47 →

    Od dwóch dni pobolewa mnie po prawej stronie i po lewej stronie brzucha na poziomie kości biodrowej, tak nieco powyzej. Do tego mam po jedzeniu mdłości. Bóle są dopiero jak nacisnę te miejsca. Wydaje mi się tez, ze to nie mogą być jajniki, bo chyba one są … więcej →

  • Ból nad pośladkiem po aktywności fizycznej

    15 grudnia 2017 01:47 →

    Witam, Zacznę od tego, że się przedstawię. Mam 21 lat, prowadzę aktywny tryb życia, trenuję siatkówkę oraz grywam w inne gry zespołowe. W ciągu tygodnia gram w siatkówkę jakieś 4-6 razy. Moj problem polega na tym, że po aktywności fizycznej boli mnie … więcej →

  • Drętwienie pośladków i silny ból po zastzrykach diclac

    15 grudnia 2017 01:47 →

    Witam.Bardzo proszę o POMOC!!!!Moja mama miała robione zastrzyki lekiem Diclac.Zastrzyki były w tyłek(na kręgosłup).Po ostatnim 10 zastrzyku moją mamę zaczęły boleć oba pośladki.Mówi że czuje jakby oba pośladki miała zdrętwiałe i czuje silny ból.I tak juz … więcej →

  • Ból brzucha po lewej stronie po jedzeniu

    15 grudnia 2017 01:47 →

    Witam, mam mały problem. Często kilkanaście minut po jedzeniu (głównie smażonych/pieczonych potraw) mam rwąco – pieczący ból brzucha po lewej stronie pod żebrami i miejsce to jest lekko opuchnięte. Po ok. pół godz. ból sam mija, czasem pomaga mi też … więcej →

  • Umieram po alkoholu, głównie po piwie

    15 grudnia 2017 01:47 →

    I to dosłownie. Wszystkie ważne enzymy. elektrolity, pierwiastki, kiedy nie pije mam w normie, ale dolnej granicy. Ale jak wypije np piwo, czyli środek moczopędny, to wszystkie moje objawy się wzmagają czyli brak apetytu, nudności, biegunka (która podobnie… więcej →

  • [Internista] - K, 29 - Czarny stolec po 3 dniach po zabiegu ERCP

    15 grudnia 2017 01:47 →

    [b]Specjalizacja:[/b] Internista [b]Płeć:[/b] kobieta [b]Wiek:[/b] 29 [b]Czy na coś choruję:[/b] nie [b]Czy przyjmuję jakieś leki:[/b] tak [b]Czy przyjmuję jakieś leki – komentarz[/b] essentiale forte i nospa forte [b]Do tej pory przechodziłem/am jakieś … więcej →

  • narośl po po zacięciu się przy goleniu penisa

    15 grudnia 3128 13:36 →

    witam, jakiś czas temu przy goleniu penisa zaciąłem się maszynką. po zagojeniu się tej drobnej ranki,pojawiła się drobna narośl(nieco ponad 1mm). o ile ta nie jest aż takim problemem,ta druga już jest. w innym miejscu,dokładnie na napletku pojawiła mi się … więcej →

  • róznica po między żrenicami po badaniu

    15 grudnia 2017 01:47 →

    Witam, Mam 23 lata ostatnio od dwóch miesięcy miałam problemy z oczami. Na samym poczatku stwierdzono porysowanie rogówki przez szkła kontaktowe, leczyłam to przez miesiąc. Następnie moje oczy znow były zaczerwienione i pani doktor chyba nie bardzo … więcej →

  • [Położnik] - K, 32 - Jednorazowe krwawienie 2 miesiace po porodzie i biegunka

    15 grudnia 2017 01:47 →

    [b]Specjalizacja:[/b] Położnik [b]Płeć:[/b] kobieta [b]Wiek:[/b] 32 [b]Czy na coś choruję:[/b] nie [b]Czy przyjmuję jakieś leki:[/b] tak [b]Czy przyjmuję jakieś leki – komentarz[/b] Poniewaz po porodzie mialam znaczaco podwyzszone cisnienie przyjmuje … więcej →

  • krwawienie po raz drugi po odstawieniu tabletek

    15 grudnia 2017 01:47 →

    Mam bardzo wazne pytanie ,w gruniu przestalam brac tabletki antykoncepcyjne za 3 dni dostalam okres ktory byl taki jak zazwyczj ,skonczyl sie i za kolejne 7 dni znow dostalam okres czy to po odstawieniu tabletek.a sierpniu mialam torbiel na jajniku do … więcej →

Strona:
z
1260