Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 4 lat temu
Posty: 3 otolan
13 wrz 2013 - 17:39:41
Witam, sprawa dotyczy mojej 10 miesięcznej córeczki. Od ponad tygodnia ma biegunkę ale od wczoraj objawy nasiliły się gdyż leci z niej już sama woda i do tego gorączkuje 38-39 stopni. Lekarz przepisał jej HIDRASEC 10mg. Po podaniu trzech dawek zauważyłam na jej policzku rumieniec przy temperaturze 36 stopni. W ulotce wyczytałam, że jednym z nie porządanych działań jest rumień. Czy to jest właśnie to ? Jeśli tak to czy dalej mam jej podawać ten lek ? Mam jeszcze nifuroksazyd. Bardzo proszę o odp. Anna Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 6 lat temu
Posty: 31 baba-jaga290376
18 wrz 2013 - 20:40:54
Ja bym sie bala, ze taka mocna biegunka u malutkiego dziecka moze spowodowac odwodnienie. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 7 miesięcy temu
Posty: 20 jagodkagirl
05 maj 2017 - 22:18:28
Każdy dziwny objaw przy stosowaniu leku powinnaś skonsultować z lekarzem. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 14 dni temu
Posty: 13 agnieszkakla
16 lis 2017 - 14:44:35
Jeżeli w ulotce piszą że może pojawić się rumień, ale nie piszą np[ że po pojawieniu się rumienia trzeba odstawić lek to nie ma cię czym martwić.

ranking tabletek na odchudzanie Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.