Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 4 justka9200
22 sie 2013 - 11:58:18
Specjalizacja: Ginekolog
Płeć: kobieta
Wiek: 23
Czy na coś choruję: nie
Czy przyjmuję jakieś leki: nie
Do tej pory przechodziłem/am jakieś poważniejsze choroby, które mogłyby mieć tutaj znaczenie: nie
Jakie to są dolegliwości:
Witam,
Mam pytanie: w drugim tygodniu nie przyjęłam 2 tabletek anty ( pod rząd ) i trzeciego wzięłam tylko jedną, czyli nie wzięłam tych dwóch pominiętych. Wystąpiło krwawienie. Co mam zrobić w takiej sytuacji? Przyjmować dalej, przyjąć te wszystkie pominięte czy odstawić zupełnie. Kiedy zakończy sie krwawienie?

Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 8044
Dyżurny lekarz medycyny
magdalenap
22 sie 2013 - 12:04:13
Witam proszę zażywać tabletki z tego opakowania do końca i rozpocząć kolejne bez robienia przerwy, a przez najbliższe 2 tygodnie zabezpieczać się dodatkowo mechanicznie. Pod koniec drugiego opakowania mogą wystąpić plamienia/krwawienia, ale tym proszę się nie przejmować. Współżyła Pani w ostatnim czasie?? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 4 justka9200
22 sie 2013 - 12:07:46
Nie, w najbliższym czasie nie współżyłam. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 8044
Dyżurny lekarz medycyny
magdalenap
24 sie 2013 - 11:56:26
W takim razie nie ma ryzyka ciąży, proszę zrobić tak jak pisałam i starać się na przyszłość pamiętać o tabletkach, bo zaburza to bardzo równowagę hormonalną organizmu. Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.