Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 4 lat temu
Posty: 15 andrzej1984
14 sie 2013 - 22:16:41
Specjalizacja: Wenerolog
Płeć: mężczyzna
Wiek: 29
Czy na coś choruję: tak
Czy przyjmuję jakieś leki: tak
Do tej pory przechodziłem/am jakieś poważniejsze choroby, które mogłyby mieć tutaj znaczenie: tak
Jakie to są dolegliwości:
pieczenie w cewce moczowej
Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 4 lat temu
Posty: 15 andrzej1984
14 sie 2013 - 22:17:59
Witam,
Jeśli chodzi o mnie to mam problem tego typu iż u mnie wykryto HPV i na brodawki które mi wyskoczyły po zewnętrznej stronie penisa (na skórze pod żołędziem ) stosuje krem aldara, ale od ostatniego stosowania kiedy to po tym kremie miałem ranę która ropniała, całyczas mnie piecze jakby w cewce moczowej, najgorzej jest po oddaniu moczu tzn. 5 min. po oddaniu moczu wtedy mnie piecze najmocniej. Jeśli chodzi o te pieczenie to zależy od dnia niekiedy piecze mnie cały dzień, niekiedy parę godzin ale zawsze po oddaniu moczu. Te pieczenie wystepuje w tym miejscu gdzie miałem tą rane ale jakby w cewce. Pozatym od paru dni boli mnie lewe jądro oraz mam parcie na mocz tzn w jednym dniu oddaje mocz normalnie a w drugim co 2 godz. Pierwszy lekarz przepisał mi biseptol ale nie pomógł, drugi lekarz przepisał mi cipronex który też nie pomógł. Ogólne badanie moczu wyszło ok. tylko mam pojedzyncze bakterie w moczu, ale to jest chyba normalne. Pozatym zrobiłem sobie posiew moczu na bakterie i grzyby z antybiogramem oraz wymaz z cewki na chlamydioze t. ureaplazmę i mykoplazmę ale na wyniki muszę poczekać. Jeśli chodzi o badania to co jeszcze mógłbym zrobić. Byłem jeszcze u dermatologa który mi przepisał triderm którego prawie wogóle nie stosowałem bo podrażnił mi skórę oraz travocort, ale te maści są na grzyby a mi się nie wydaje że to jakiś grzyb. Byłem jeszcze u urologa który mi przepisał unidox i mam nadzieję że to mi pomoże bo to pieczeni mnie już dobija. Jeśli chodzi o tą cewkę to upławów żadnych nie mam, tylko końcówka jest lekko zaczerwieniona no i te cholerne pieczenie które już trwa 2 miesiące od momentu kiedy miałem tą ranę po aldarze. Ten krem stosowałem przez rok z przerwami. Za jakieś rady byłbym wdzięczny. Pozdrawiam Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 8044
Dyżurny lekarz medycyny
magdalenap
15 sie 2013 - 09:19:23
Witam, no niestety był Pan już u wszystkich możliwych specjalistów w tej dziedzinie i miał Pan wykonywane w zasadzie wszystkie badania, które powinno się wykonać i szczerze mówiąc nie mam pojęcia czym może to być spowodowane. Proszę poczekać czy ten antybiotyk przyniesie jakieś efekty - jeśli nie to ponownie musi Pani skonsultować się z urologiem, bo to on powinien wyjaśnić przyczynę tych dolegliwości. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 4 lat temu
Posty: 15 andrzej1984
17 sie 2013 - 11:21:31
Witam,
Mam jeszcze jedno pytanko bo stosuje maść travocort, jak długo tą maść można stosować bo stosuje ją już tydzień i generalnie skóra wygląda zdrowo. Odnośnie tego pieczenia w cewce czy może to być wina zapalenia grzybiczego. Czy może w cewce dojść do jakeigoś zapalenia grzybiczego czy raczej to promieniuje od skóry i ja mam takie uczucie jakby było jakieś zapalenie w cewce? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 8044
Dyżurny lekarz medycyny
magdalenap
17 sie 2013 - 14:35:08
Travacort można stosować nie dłużej niż 2 tygodnie. Natomiast jeśli chodzi o możliwość infekcji grzybiczej lub innej w cewce moczowej to najlepiej byłoby wykonać wymaz cewki w kierunku bakterii i grzybów. Ale proszę jeszcze poczekać na wyniki posiewów moczu - może one coś wykażą. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 4 lat temu
Posty: 15 andrzej1984
17 sie 2013 - 15:57:52
coś przeczuwam że mogę mieć tą chlamydię i dlatego tak piecze bo jak miałem wtedy tą ropniejącą ranę to mialem strasznie osłabiony organizm, oprócz tego czytałem że chlamydia często idzie w parze z wirusem HPV którego się nabawiłem dwa lata temu, jeszcze mam pytanko jesli się bierze antybiotyki to można cwiczyć fizycznie (siłownia) czy wysiłek fizyczny osłabia działanie antybiotyku? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 8044
Dyżurny lekarz medycyny
magdalenap
18 sie 2013 - 10:47:56
Można ćwiczyć, jeśli tylko czuje się Pan na siłach to nie ma problemusmiling smiley Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 4 lat temu
Posty: 15 andrzej1984
18 sie 2013 - 13:36:17
generalnie biorę na te moje dolegliwości unidox już cztery dni i te pieczenie jakby pomału przestawalo, ból lewego jądra też, tylko jak oddaje mocz mam taki dziwny dyskomfort jakby taki nacisk na prostate nie umie tego zlokalizować od czego to jest , unidox mam przepisany na 10 dni po jednej tabletce dziennie i cos czuje że będę musiał wykupić jeszcze jedną paczkę tych antybiotyków, generalnie smaruje jeszcze skóre pod napletkiem maścią travocort, jest taka opcja że to od tej maści mam takie uczucie nacisku? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 4 lat temu
Posty: 15 andrzej1984
25 sie 2013 - 22:36:31
witam,
Mam takie pytanie bo moja skóra pod napletkiem jest czerwona tzn. jak tą skórę rozciągne to jest pełno takich pajęczych czerwonych żyłek i nie wiem od czego to jest, ona zrobiła się taka czerwona od czasu kiedy smarowałem maścią triderm i travocort, nie wiem czy to jakiś grzyb czy poprostu jakaś reakcja alergiczna na te maści, czy mogę na te czerwone miejsca stosować clotrimazolum ale słyszałem że clotrimazolum jest dosyć słabe, czy może jakaś inna maść aby się tych czerwonych miejsc pozbyć. Prosze o jakas rade Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.