Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 4 lat temu
Posty: 6 karola1302
17 lip 2013 - 11:51:05
Specjalizacja: Ginekolog
Płeć: kobieta
Wiek: 18
Czy na coś choruję: nie
Czy przyjmuję jakieś leki: tak
Czy przyjmuję jakieś leki - komentarz
Przyjmuję lek Kontracept od 6 lipca.
Do tej pory przechodziłem/am jakieś poważniejsze choroby, które mogłyby mieć tutaj znaczenie: nie
Jakie to są dolegliwości:
Ból w kończynie dolnej, głównie w lewym podudziu ale promieniujący też do uda; bóle głowy; trądzik.
Od jak dawna się pojawiają:
Ból głowy występował na początku brania tabletek (6,7,8 lipca b.r.) i teraz (16, 17 lipca). Ból nogi występował 15 lipca i dzisiaj (17 lipca).
Jak często się pojawiają? Gdzie dokładnie się lokalizują?
Pojawiają się czasami (jak wyżej). Ból głowy głównie w części przedniej. Ból nogi lewej głównie podudzia ale uda też.
Jakie mają nasilenie?
Ból głowy - różnie. Ból nogi - dzisiaj (17 lipca) umiarkowany.
Czy coś je nasila albo coś przynosi ulgę?
Przy bólu nogi nasila się on przy danej pozycji nogi.
Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 8044
Dyżurny lekarz medycyny
magdalenap
17 lip 2013 - 12:10:20
Myślę, że powinna Pani odstawić tabletki antykoncepcyjne i udać się jak najszybciej do lekarza rodzinnego. Nie jest powiedziane, że jest to coś poważnego, ale pojawienie się takich dolegliwości przy stosowaniu tabletek antykoncepcyjnych zawsze wymaga diagnostyki. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 4 lat temu
Posty: 6 karola1302
17 lip 2013 - 13:35:11
A czy mogą to być objawy zakrzepicy? Bo w ulotce dołączonej do leku jest napisane, że może ona rzadko występować... Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 8044
Dyżurny lekarz medycyny
magdalenap
17 lip 2013 - 13:41:46
Dokładnie to mam na myśli, co prawda wcale nie musi to być z tym związane, ale lepiej to sprawdzić, bo są to niepokojące objawy i nie można ich lekceważyć. Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.