Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 4 lat temu
Posty: 0 Kochanienka19
25 cze 2013 - 20:20:51
Specjalizacja: Endokrynolog
Płeć: kobieta
Wiek: 24
Czy na coś choruję: tak
Czy na coś choruję - komentarz
Chorowalam na nadczynnosc i niedoczynnosc tarczycy jeszcze jak bylam dzieckiem (poczatek osmy rok zycia); w wieku 16 lat przeszlam operacje usuniecia tarczycy z powodu widocznego wola tarczycy, od tego czasu biore codziennie rano eltroxin 100
Czy przyjmuję jakieś leki: tak
Czy przyjmuję jakieś leki - komentarz
tak obecnie eltroxin 150 ( bralam 100 i 125 ale TSH jest nadal wysokie)
Do tej pory przechodziłem/am jakieś poważniejsze choroby, które mogłyby mieć tutaj znaczenie: nie
Jakie to są dolegliwości:
Witam serdecznie, osiem lat temu przeszlam operacje usuniecia tarczycy od tego czasu biore eltroxin 100 codziennie rano, po operacjii nie mialam zadnych dolegliwosci, robilam badania FT3 Ft4 i TSH co pol roku zawsze bylo w normie. Niestety od stycznia 2013 TSH wzroslo az do 9,00 (norma do 4,00) FT3 i FT4 pozostaly w normie, zwiekszylam dawke eltroxinu do 150, nie czulam sie najlepiej (bol glowy) zrobilam badania TSH spadlo do 6, zmniejszylam dawke wracajac do eltroxinu 125 i po kolejnych miesiacach znow badania i TSH znowu 9... ( FT4 i FT3 w normie). Nie wiem jaka dawke eltroxinu powinnam obecnie przyjmowac? Jak moze wysokie TSH wplywac na moj organizm? Ostatnio zauwazulam ze moja waga sie zwiekszyla o 3 kg, ma to cos z tym wspolnego? Prosze o pomoc!
Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
25 cze 2013 - 21:54:32
ale sama na własną rękę modyfikowałaś dawkę Euthyroxu?
powinien się tym zająć endokrynolog, widocznie z biegiem czasu Twoje zapotrzebowanie na lek wzrosło i trzeba na stałe zwiększyć dawkę, jeżeli przy 150 mg TSH spadło to jest to wskazówka że trzeba zwiększyć dawkowanie, odsyłam do swojego endokrynologa, aby się tym zajął, a jak nie masz dostępu do endokrynologa w najbliższym czasie to przynajmniej porozmawiaj ze swoim lekarzem rodzinnym Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.