Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 6 lat temu
Posty: 0 ursula7
08 kwi 2011 - 00:59:58
witam,
pisze bo nie potrafie znalezc odpowiedzi co mi jest a moj stan zdrowia wlasciwie doprowadza mnie do placzu.
W ciagu ostatnich 2 miesiecy moj sen jest niedorzeczny. ciagle jestem zmeczona, zapominam co robilam poprzedniego dnia, nie wiem czy dlatego ze zyje jak w spiaczce. zasypiam w sekunde czasem nie zdajac sobie nawet sprawy ze moj organizm wlasnie idzie spac. ide do salonu po czym budze sie po 2 ch godzinach na sofie. czasem jest tak gleboki ze boje sie ze sie nie obudze. moj chlopak mnei obserwowal ostatnio i stwierdzil ze to dziwne ze tak zybko w ciagu dnia wpadam w tak strasznie gleboki sen, podobno rowniez zaczelam glosno chrapac co mi sie nigdy nie zdazalo. zawsze duzo spalam, ale teraz jestem w stanie isc spac po kilku kawach, red bullach i wszelkich srodkach ktore normalnie utrzymalyby mnie w stanie pobudzonym. czasami miewam tez ardzo uciazliwe bole glowy ktore nie reaguja na zadna dawke paracetamolu.
Zawsze ciezko mi sie wstawalo, ale teraz nad tym zupelnie nie panuje, moi wspolllokatorzy wylaczaja budzik ktory dzwoni pol godziny, ostatnio rowniez przepalam pelne 72 h budzac sie tylko na 5 -10 minut. martwie sie a lekarze mowia mi tylko ze pewnie jestem zestresowana i ze to przjedzie, ale jak wrocilam z wakacji w tajlandii dalej bylam zestresowana? bez sensu...

musze dodac ze mam na jajniku "dermaoid cyst" ale podobno nie jest to tego przyczyna.
robilam podstawowe badania, wykluczono tarczyce i cukrzyce (mimo ze nie bylam na czczo, nie wem czy to mozliwe)
biore antykoncepcje doustna jesli to moze miec jakis wplyw.
jestem zalamana, co mi jest ?? prosze o opinie. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 6 lat temu
Posty: 0 tacolubi
08 kwi 2011 - 14:27:12
A jak pani śpi, czy ktoś kto widział Panią podczas snu nie zauważył zaburzeń w oddychaniu. Chrapanie, przewlekłe zmęczenie, senność i bóle głowy... Na pierwszy rzut oka wydaje mi się że przyczyną może być bezdech podczas snu.
Być może kardiolog wyjaśni przyczynę i zleci odpowiednią terapię. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
08 kwi 2011 - 14:57:34
a w jakim jesteś wieku?
przytyłaś ostatnio albo schudłaś bez konkretnej przyczyny?
miesiączkujesz regularnie czy masz z tym jakieś problemy?
rozumiem że morfologia krwi była robiona? TSH i glukoza również? jakie jeszcze badania miałaś robione?
te bóle głowy którego miejsca dotyczą?
czy nie nasilają się nad ranem?
czy pojawiają się jakieś zaburzenia widzenia, mroczki związane z tymi bólami? jakieś drętwienia? mrowienia? nudności?
jesteś nerwową osobą? łatwo poddajesz się stresowi? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 6 lat temu
Posty: 0 ursula7
08 kwi 2011 - 17:17:17
dzieki za odpowiedz. mam 24 lata. studiuje za granica. odpowiadajac na pytania..
czy schudlam, od czasu jak biore hormonalne tabletki Diane jesli cokolwiek to tyje i one sie wydaja przyczyna. wiec i okres mam regularny bo biore antykoncepcje. mialam morfologie, tsh jakies pol roku temu, wyszlo w normie. glukoza tez ale nie naczczo. nie wydaje mi sie ze sprawdzali mi cos jeszcze chciano wykluczyc cukrzsyce i tarczyce.
nie wiem czy to ma jakis zwiazek, ale poza tym od jakiegos czasu wypada mi strasznie duzo wlosow, cale pasemka sad smiley mam sucha skore, z lokci wlasciwie mi schodzi kolana mialy ciemnawy kolor dlatego myslalam ze tarczyca. co do bolow glowy raczej na czubku, najuciazliwsze po przebudzeniu albo jesli zapale okazjonalnie papierosa. nie mam zaburzen widzenia i mowienia. ale zdazaja mi sie czesto nudnosci albo mnie zamracza.
co do nerwow, zupelnie nie mam juz nerwow, mam duza presje na studiach, aczkolwiek zawsze dawalam sobie rade i raczej caly stres to przynioslo moje zdrowie z ktorym sobie nie radze. no ale tyle spac? nie jestem w stanie nic zrobic.
mam su Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
09 kwi 2011 - 13:14:27
badania miałaś robione mniej więcej pół roku temu, a dolegliwości z tego co piszesz masz dopiero od dwóch miesięcy, tak więc wydaje mi się że najlepiej byłoby jednak powtórzyć badania i poszukać przyczyny, oczywiście najlepiej by było gdyby lekarz skierował Cię na te badania
wcześniej z jakiego powodu były robione badania?
objawy mogą właśnie sugerować jakieś zaburzenia hormonalne, może znaczenie ma także ta antykoncepcja, od jak dawna ją przyjmujesz?
to ciemniejsze zabarwienie kolan masz od jak dawna? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 6 lat temu
Posty: 0 tacolubi
10 kwi 2011 - 23:54:40
Z tego co piszesz, brałabym pod uwagę jakieś zaburzenia w wydzielaniu intermedyny, hormonu produkowanego przez przysadkę mózgowa. W takim Wypadku będzie konieczna wizyta u neurologa Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.