Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 7 lat temu
Posty: 0 ilax1
03 lut 2011 - 16:03:04
Witam serdecznie.
W tamtym roku po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych dostałam silnego trądziku. Tableki brałam przedytem przez wiele lat. Lekarz dermatolog przepisał mi Unidox 1x50mg dziennie przez okres 12 tygodni. W tym okresie byłam w Polsce, po powrocie do Anglii,gdzie mieszkam,kiedy konczyl mi się antybiotyk ,trądzik prawie zniknał, poszłam do lekarza, który przepisał mi 50mg dziennie . Przez piewszy tydzien brałam jedn 50 mg dziennie, potem 50 mg co drugi dzien przez dwa tygodnie, teraz juz od dwoch miesiecy 50 mg co trzeci dzien.Całkowiecie tradzik jednak mi nie zniknal, jest ok, aleczasem cos sie pojawi, zdarza sie nawet raz w miesiacu cysta na brodzie,szczegolnie przed miesiaczka. Lekarz mowi,ze jesli jest ok moge kontynuowac branie 50mg co 3 dni, jesli sie pogorszy wrocic do jednej tabletki-50mg dziennie. Wszytsko bylo by dobrze, tylko,ze ile mozna brac antybiotyk? jeden dentysta pytajac o brane leki pwiedizal mi,ze taka dawka nawet nie dziala. Chcialabym w koncu przestac brac antybiotyk, sama nie wiem,czy branie tak dlugo jest w porzadku/ tygodniowo wychodzi to 100 lub 150 mg . az sie boje o watrobe.
Pozdrawiam Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
03 lut 2011 - 23:24:39
a miałaś badane enzymy wątrobowe (aminotransferazy, czyli AlAT, AspAT) w związku ze stosowaniem Unidoxu, myślę że lekarz powinien to skontrolować, co do samego stosowania to właśnie należy się zastanowić nad tym, ale to już wspólnie z lekarzem, może skoro cera wygląda w miarę dobrze można spróbować odstawić antybiotyk i przejść na jakieś leki zewnętrze (antybiotyk+retinoid) może to wystarczy Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.