Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 6 lat temu
Posty: 0 asdlol12345
18 sty 2011 - 16:08:16
Witam. od miesiąca miałem bóle brzucha, dziwny nie smak na gardle , nudności, zdarzały sie wymioty, duszności.
Robiłem sobie wszystkie badania nic mi nie wykryło. Trafiłem do szpitala , zrobili mi gastroskopie i wykryło Helicobacter Pyroli.
Od miesiąca unikam stresu ( szkoły , przyjaciół , wychodzenia z domu ). Życie stało sie koszmarem.
Zapalenie przełyku typu A wg L.A. , Zapalenie żołądka bakterią Helicobacter Pyroli.
Biore Polprazol (1 tabletke 20mg natczo 30min przed jedzeniem z rana).
Klabax (1 tabletke rano i wieczorem)
Metronidazol Polpharma (2 tabletki rano i 2 tabletki wieczorem)
Antybiotyk sie skończył, polprazol kazali mi brać przez 2 tygodnie.
Ale dalej mam ten niesmak na gardle, dziwne uczucie podczas stresu (zawroty głowy, osłabienie, uczucie ze zaraz moge zemdleć, czuje sie także jakbym miał zaraz zwymiotować a czasem właśnie wymiotuje.)
NIewiem co robić unikam świata, wie może ktoś ile leczy sie te zapalenie przełyku. Przypuszczam ze zapalenie przelyku stało się poprzez helicobactor pyroli.
Czuje ze stres jest głównym źródłem moich dolegliwości, dodam ze przed złapaniem tej bakteri nie miałem nigdy takich uczuć nigdy sie nie stresowałem na lekcji zawsze byłęm aktywny, gdy dostałem jedynke podchodziłem do tego z uśmiechem. Najgorszy problem mam że pod wpływem stresu gorzej się czuje. Dodam ze rano budze się z suchymi ustami i zielonym osadem na języku. Wiecie może jak pomóc??? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
18 sty 2011 - 16:17:16
co do bakterii to ta kuracja antybiotykowa powinna już pomóc, Polprazol musisz jeszcze jakiś czas stosować (tak jak zalecił lekarz), jeśli po zakończeniu leczenia nadal będą się pojawiać dolegliwości typowo żołądkowe to może trzeba zwiększyć dawkę Polprazolu albo zastosować inny podobny lek
tak jak sam piszesz wiele Twoich dolegliwości może być związanych bezpośrednio ze stresem, musisz starać się radzić sobie ze stresem a jeśli nie to może trzeba powiedzieć o tym lekarzowi, może przepisze coś łagodnie działające uspokajająco
czym właściwie się tak stresujesz? samym przebywaniem wśród ludzi czy czymś konkretniejszym? Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.