Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 4 lat temu
Posty: 0 kasjenka
14 sty 2011 - 01:42:30
Witam. Jestem 24letnią kobietą. Często mam problemy z pęcherzem, jednak po ostatniej kuracji antybiotykami wyniki moczu mam dobre. Jednakże niepokoi mnie fakt, że często mój mocz dziwnie pachnie - amoniakiem. nie jest to zapach intensywny, ale wyczuwalny. mam też czasem parcie na pęcherz, ale niebolesne.
Moim drugim problemem jest to,że jakiś czas temu zauważyłam na papierze slady świeżej krwi (gdy się wypróżniam). Zaczęło się od tego, że strasznie mnie piekł odbyt przy wypróżnianiu się(zatwardzenie jednodniowe) i pojawiła się sama krew na papierze. teraz już nie boli, ale czasem też sie pojawi. odczuwam również od czasu do czasu swędzenie. czy zapach moczu i ta krew łącza się jakoś??może miec to wspólne pochodzenie?oprócz tego czuję się dobrze, nie mam mdłości, problemów z żołądkiem - może od momentu kiedy się po raz pierwszy pojawiła krew, trochę rzadziej oddaje stolec(wcześniej zdarzało sie 2razy dziennie, teraz raz dziennie, czasem raz na dwa dni). czy to coś poważnego? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 4 lat temu
Posty: 0 kasjenka
14 sty 2011 - 01:50:39
Aha, dodam jeszcze, że moja mama miała hemoroidy Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 6 lat temu
Posty: 4019
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
15 sty 2011 - 01:18:29
a badania moczu masz aktualne? i mimo że są dobre to ty i tak odczuwasz ten zapach moczu? czy mocz nie jest zbytnio zagęszczony (ciemniejszy)?
krew na papierze może świadczyć o hemoroidach właśnie, czasami jest też spowodowana jedynie uszkodzeniem śluzówki odbytu przez na przykład twardy stolec, lekarz musiałby to sprawdzić
ogólnie jedno z drugim raczej mi się nie łączy w jedną całość winking smiley Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 4 lat temu
Posty: 0 kasjenka
01 lut 2011 - 16:26:18
Byłam u lekarza i dostałam czopki. Zaaplikowałam już prawie całe opakowanie, ale niestety nie widzę zbytniej poprawy. Tzn. podczas normalnego zalatwiania się wszystko jest w porządku i nie ma ani kropli krwi. jednakze np czasem zdarza mi się że wydaje mi się iż muszę sie wypróżnic, ale ostatecznie wylatuje mi tylko śluz i krew tak jakby "zbite"w mały kawałeczek. potem szczypie mnie w odbycie. zastanawiam się też czy to normalne, że czopek na drugi dzień po zaaplikowaniu wydala się (niecały)w postaci płynnej. Z początku chirurg stwierdził,ze to dlatego iż za płytko umieszczam, ale teraz umieszczam już dobrze, a nadal troche mi "wypływa". Nie wiem co z tym wszystkim zrobic, a wizytę mam dopiero za 2 tygodnie. z góry dziękuję za odpowiedź Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.