Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 7 lat temu
Posty: 0 wiola77
09 gru 2010 - 11:25:44
Mam pytanie, od kilku lat mój mąż choruje na dnę moczanową i bierze leki o nazwie milurit. choroba w tej chwili nie jest problemem bo ataki nie występują ale nie w tym rzecz problem mamy inny otóż od jakiegoś czasu strasznie psują mu się zęby w dość nietypowych miejscach np. od strony języka, ma bardzo kruche szkliwo. Zastanawiamy się teraz czy przyczyną jest jego choroba czy łykanie miluritu i czy w ogóle ma to jakiś związek. Nadmienię, że mąż miał zawsze zdrowe i zadbane zęby. Proszę o pomoc Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
09 gru 2010 - 16:40:38
nie słyszałem o tym aby dna moczanowa miała wpływ na rozwój próchnicy, podobnie ma się sprawa z Miluritem, z tego co się orientuje to ten lek nie osłabia zębów, nie przyśpiesza rozwoju próchnicy, myślę że mąż powinien pokazać się stomatologowi, obejrzy jamę ustna Twojego męża i będzie mógł powiedzieć czy faktycznie może być jakaś uchwytna przyczyna tej próchnicy czy nie Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 7 lat temu
Posty: 0 wiola77
10 gru 2010 - 08:28:52
Dziękuję za odpowiedź. Niestety pani stomatolog, u której leczy się mój mąż też rozkłada ręce i nie wie co się stało z jego zębami (zasugerowała nam , że może mieć to związek z jego chorobą ale sama nie ma pewności). Może będzie potrzebna konsultacja u innego stomatologa? A może ktoś mi poleci jakiś dobry preparat na wzmocnienie szkliwa zębów. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 8 lat temu
Posty: 0 elcaro
10 gru 2010 - 10:34:36
Jak byłam w senatorium to spotkałam się tam z tą chorobą, pan który to miał nie mówił nic o zębach tylko o specyficznej diecie, może w organiźmie twojego męża jest brak jakiś minerałów albo jest czegoś za dużo co wpływa na szkliwo zębów. Tylko takie coś mi przychodzi do głowy. Może poszukaj w tym kierunku. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
10 gru 2010 - 13:45:37
o preparatach wzmacniających zęby to należałoby porozmawiać ze stomatologiem, zawsze można poradzić się jeszcze innego stomatologa, nic nie stoi na przeszkodzie, co do dny moczanowej dobrze byłoby porozmawiać z internistą, może faktycznie jedno z drugim ma jakiś związek, ale wydaje mi się że nie, mi przynajmniej nic na ten temat nie wiadomo Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 7 lat temu
Posty: 0 wiola77
27 gru 2010 - 12:43:24
dziękuję wszystkim za zainteresowanie moim tematem i porady Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.