Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 8 lat temu
Posty: 0 milena384
11 lis 2010 - 04:09:16
Witam. Na samym początku zaznaczę, że jestem za granicą w Irlandii. Mam problem z moim jedenasto-miesięcznym synkiem Kubusiem. Przez okres kiedy karmiłam go piersią ani razu nie zachorował. Wszystko zaczęło się odkąd odstawiłam go od piersi. Po niecałym miesiącu dostał wysoką gorączkę (ponad 40 stopni celsjusza)Podawałam synkowi Nurofen, lecz niestety obniżał mu gorączkę dosłownie na chwilę. Było już bardzo późno, więc zadzwoniłam na pogotowie. Zabrali nas do szpitala. Pani doktor stwierdziła, że to od ucha i od gardła. Obniżyli mu gorączkę, podali antybiotyk (Kopen)i w nocy wysłali do domu. Myślałam, że wszystko będzie ok, ale niestety... Rano znowu miał ponad 40 stopni gorączki. Podawałam synkowi nurofen i antybiotyk, lecz niestety gorączka nie spadała. Pojechaliśmy z powrotem do szpitala. Była inna pani doktor. Postawiła taką samą diagnozę, jak poprzednia. Stwierdziła również, że nurofen nie pomaga Kubusiowi i podała mu Calpol. Chciała nas wysłać do domu, ale poradziła się innego lekarza i postanowili, że mamy zostać na jedną noc na obserwacji. Następnego dnia przyszła trzecia pani doktor. Podczas badania uszu nic nie stwierdziła, miał zdrowe. Spojrzała tylko w jamę ustną i odrazu stwierdziła, że przyczyną wysokiej gorączki były pleśniawki. W buzi nie było ich praktycznie widać. Okazało się, że zaatakowały gardło i krtań. Postanowiła zostawić nas jeszcze na jedną noc. W szpitalu podawali mojemu synkowi antybiotyk dożylnie i na pleśniawki Mycostatin. Następnego dnia wypisali go zapisując tylko antybiotyk a o pleśniawkach zapomnieli :/ Na drugi dzień poszłam do lekarza rodzinnego aby coś przypisał. Przez dziewięć dni podawałam mu antybiotyk, lecz w trakcie podawania dostał katar.??? Nie wiem dlaczego. Minęły dwa tygodnie i znowu wysoka gorączka 40.4 stopni celsjusza. Pojechaliśmy do szpitala i pani doktor stwierdziła, że to od gardła i uszu. Poprosiłam ją o sprawdzenie, czy Kuba ma pleśniawek-powiedziała, że są ale bardzo mało :/ Zapisała antybiotyk(kopen) na 7 dni i wysłała do domu. Wszystko było dobrze, nie miał już gorączki, żadnych objawów choroby,lecz pod koniec podawania antybiotyku dostał katar a później kaszel. Dlaczego??? Myślałam, że jak dziecko dostaje antybiotyk to powinno poprawiać się zdrowie a nie pogarszać. Do tego dostał grzybicę po antybiotykach. Byłam u lekarza rodzinnego i zapisał mu samą maść Canesten. Nie wiem, czy sama maść wystarczy??? Myślę, że powinien być leczony również doustnie bo mój starszy synek właśnie dostawał jakiś lek do picia (był leczony w Polsce). Nie wiem co mam robić. Proszę o dobrą radę. Jaka jest naprawdę przyczyna chorób mojego synka? Czy wilgoć w domu może być przyczyną? Dlaczego ciągle ma pleśniawki w ustach, choć dostaje lek? Bardzo proszę o pomoc.
Milena Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
11 lis 2010 - 13:49:35
przede wszystkim musisz wiedzieć że takim małym dzieciom zdarzają się pleśniawki w jamie ustnej czy niżej, po drugie antybiotyki mogą sprzyjać pleśniawką, jednak nie jest to coś bardzo niepokojącego, nie sądzę aby od pleśniawek Twój synek miał tak wysoką gorączkę, może źle zrozumiałaś lekarzy, bo ta temperatura jest raczej od innej infekcji
napisz czy synek miał jakieś badania wykonywane? morfologię krwi? OB? analizę moczu? coś jeszcze?
stolec nie jest zmieniony? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 8 lat temu
Posty: 0 milena384
12 lis 2010 - 01:06:01
Wiem, że małym dzieciom zdarzają się pleśniawki w jamie ustnej. Mając dwójkę dzieci przekonałam się o tym nie raz. Mój syn na pewno miał zbadany mocz, ale o innych badaniach nic mi nie wiadomo. Dla mnie każda choroba moich dzieci jest niepokojąca. Myślę jednak, że gorączka może być od pleśniawek, chyba że ktoś sobie to wymyślił. Oto strona na której można o tym przeczytać: [www.medicinenet.com] Poza tym objawy również zgadzały się. Mój synek prawie nic nie jadł i nie pił. Ale nie o to mi chodziło. Chciałam się głównie dowiedzieć dlaczego pod koniec podawania antybiotyku dziecko dostało katar i kaszel?(dwa razy) Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
12 lis 2010 - 16:20:39
wiesz, można się tylko domyślać dlaczego dostało kaszlu i kataru, może to jakaś infekcja wirusowa dróg oddechowych (bo wirusowe są najczęstsza) a antybiotyki działają jedynie na bakterie, więc w żaden sposób nie chronią przez grypą, przeziębieniem i innymi wirusowymi infekcjami dróg oddechowych Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.