Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 7 lat temu
Posty: 0 milkyzet
05 cze 2010 - 17:39:14
Witam,
od kilku miesięcy mam powiększone węzly chlonne pod prawą pachą, bolące na całe ramie.
Na samym początku bylam u lekarza, jednak ten stwierdzil, ze nie ma guzkow, wiec nie ma sie czym martwic.
zasugerowalam, ze moze to miec zwiazek z dziwną, ropiejącą zmianą na brodawce, ktora rowniez utrzymuje sie juz ok 8 miesiecy. zostalam skierowana do dermatologa, Pani powiedziala, ze to pryszcz, dostalam recepte na Detreomycyne, niestety nie pomoglo.
Lekarka powiedziala, ze taka niektorzy maja skore po prostu, wiec przyznam szczerze, przestalam dociekać, zeby nie wyjsc na hipochondryka smiling smiley

Od dwoch dni jednak zauwazylam na glowie twarde guzki (po lewej stronie z tylu glowy, na wysokosci ucha, i w czesci potylicznej). Są nieruchome, nie bolą.
Czy to moze byc cos powaznego, i miec zwiazek z piersią?
Mam tez od kilku dni zimne poty, ogolnie cały czas moglabym siedziec pod kocem, chociaz na zewnatrz lato.

Glupio mi isc do lekarza znowu, bo w przychodni i tak juz patrzą na mnie na wariatke po tych ostatnich wizytach... Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
07 cze 2010 - 14:06:54
ja uważam że jeśli pojawiły Ci się jakieś nowe guzki to powinnaś się z tym zgłosić do lekarza, nie sądzę aby była to hipochondria, bardziej dbałość o swoje zdrowie, myślę że przynajmniej porządne badanie i morfologia krwi Ci się należy, może jakiś doustny antybiotyk, bo to najprawdopodobniej też będą powiększone węzły chłonne...a z jakiej przyczyny to już powinien przynajmniej spróbować ustalić lekarz Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.