Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 4 lat temu
Posty: 0 zosia22
25 mar 2010 - 18:07:29
Witam. Choruje na arytmie i mam skoki cisnienia,biore atenolol oraz raz dziennie belergot.Chciałabym sie dowiedzieć czy belergot uzaleznia ,poniewaz juz go biore około dwóch lat i jeśli próbuję go odstawić to zaraz na drugi dzień ma podwyższone cisnienie.Mam 56 lat.Z góry dziękuję za odpowiedz. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 6 lat temu
Posty: 3835
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
28 mar 2010 - 18:39:07
nie jest to lek w dosłownym tego słowa znaczeniu, ale ma działanie uspokajające i po jego odstawieniu może po prostu Ci go brakować
ma też wpływ na regulację ciśnienia, powinien je obniżać więc po jego odstawieniu ciśnienie może się podnieść, powinnaś porozmawiac o tym z lekarzem, jeśli masz odstawić ten lek a przy tym ciśnienie się podnosi to pewnie trzeba będzie to wyrównać większą dawką leku na nadciśnienie albo drugim lekiem na nadciśnienie Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 6 lat temu
Posty: 3835
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
28 mar 2010 - 18:40:56
nie wiem też na ile prowadzisz zdrowy tryb życia ale rzucenie ewentualnego palenia papierosów, ograniczenie spożycia soli, aktywność fizyczna i zrzucenie zbędnych kilogramów mogą sprawić że ciśnienie obniży się bez dodatkowych leków Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 4 lat temu
Posty: 0 zosia22
28 mar 2010 - 19:02:44
Papierosow nigdy nie paliłam .Nie jestem osoba otyłą;tryb życia prowadze dosc aktywny ponieważ pracuję na rynku.Bellergot mnie martwi bo pani doktor zapewniała że jest ziołowy i napewno nie uzaleznia i że mogę go brać do końca zycia. Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.