Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 7 lat temu
Posty: 0 ja01
12 mar 2010 - 11:04:14
witam wszystkich.prosze o porade.od 4 miesiecy zauwazylam ze przy nacisnieciu sutkow wyplywa wydzielina czasami jest przezroczysta a czasami zolta,gesta i lepka do tego od kolo miesiaca ma uczucie "przybierania pokarmu"(nadmienie ze ostatnio karmilam dziecko piersia 2,5 roku temu) przy czym rowniez bola mnie piersi po bokach dodam ze mam regularne miesiaczki,test negatywny wiec nie jestem w ciazy oraz nie biore zadnych tabletek antykoncepcyjnych ani zadnych innych poza tabletka na bol glowy.nie wiem czy to ma zwiazek z tym ale rowniez moja temperatura ciala ostatnio to 37,2 minimum tylko czasami 36,6 do tego wypadanie wlosow,rozdwajanie paznokci,pare dni w miesiacy metaliczny posmak w ustach jak rowniez okolo grudnia stycznia wystapilo u mnie krwawienie z dziasel tak bez powodu np.siedzialam ogladalam film i w pewnym momencie czulam krew(jak narazie te objawy krwawienia ustalu).nie jestem fanka chodzenia do lekarza z tego wzgledu zeby nie uslyszec ze jest cos zlego w moim ciele ale teraz jestem przerazona i mam juz umowiona wizyte u mojego ginekologa ale to za 1,5 tygodnia.moze ktos wie co to moze byc,na co zwrocic szczegolna uwage i co z tym wogole robic???? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
12 mar 2010 - 20:19:14
ja myślę że jedną z możliwości jest podwyższony poziom prolaktyny we krwi, przyczyny takiego stanu rzeczy mogą być różne
myślę że ginekolog zleci potrzebne badania, w tym także hormonalne (między innymi na prolaktynę) i wtedy będzie można coś więcej powiedzieć na temat ewentualnych przyczyn Twoich dolegliwości
schudłaś ostatnio?
masz gorsze samopoczucie? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 7 lat temu
Posty: 0 ja01
13 mar 2010 - 08:54:08
schudnac nie schudlam ale przytylam pare miesiecy temu 4 kilogramy a moje BMI to 26,1.a samopoczucie roznie ostatnio faktycznie nie najlepiej sie czuje bo jestem oslabiona, senna i wiecznie zmeczona.chcialabym sie zapytac co to jest ta prolaktyny i jakie sa skutki tego ze jest podwyzszona?? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
13 mar 2010 - 16:12:08
prolaktyna jest hormonem
jej nadmierny poziom we krwi może powodować zaburzenia miesiączkowania, mlekotok lub inną wydzielinę z gruczoły piersiowego, złe samopoczucie, przyśpiesza osteoporozę
nie wiem czy akurat u Ciebie to jest przyczyna, zwłaszcza że z tego co piszesz to miesiączkujesz regularnie
przyjmujesz jakieś leki bo one mogą mieć wpływ na wydzielanie prolaktyny?
miałaś ostatnio szczególnie stresujący okres? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 7 lat temu
Posty: 0 ja01
13 mar 2010 - 16:48:52
jedyne tabletki jakie zazywam to IBUPROM na bol glowy.a jesli chodzi o stres to fakt ostatnio przechodzilam duzo stresow a jeden byl dosc silny nadmienie ze jestem osoba dosc znerwicowana i od lat miewam nerwobole ale nigdy nie bylam z tym u lekarza i nie pobieram zadnych lekow na to. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
14 mar 2010 - 17:57:31
ibuprom raczej nie ma tutaj żadnego znaczenia, napięcie i przewlekły stres mogą stymulować wydzielanie prolaktyny, ale nie ma co tutaj teoretyzować, gdyż nie wiemy właściwie co powoduje Twoje dolegliwości, wspominam o prolaktynie bo upławy z piersi są dość typowym objawem podwyższenia poziomu tego hormonu we krwi, ale trzeba zrobić dodatkowe badania żeby to ustalić Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 7 lat temu
Posty: 0 ja01
15 mar 2010 - 11:43:35
dziekuje i pozdrawiam. smiling smiley Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.