Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 8 lat temu
Posty: 0 ag-pj
01 lut 2010 - 18:37:58
czy mozna przyjmowac oba te leki jednoczesnie? dermatolog mi to przepisal, jednak na ulotce dolaczonej do diane35 jest napisane,ze lek ten nie dziala gdy przyjmuje sie np.tetracykline. Blad lekarza, czy sklad tetralysalu to nie dokladnie tetracyklina?
Prosze o pomoc Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 8 lat temu
Posty: 0 wioletka-k
02 lut 2010 - 21:48:35
część jeśli chodzi o tetratrysl to bardzo silny lek ale na żoładek bardzo drażni i po dłuższym zażywaniu mozesz mieć problemy.Mnie i mojej siostrze tetratrysal wogóle nie pomógł szkoda pieniędzy i zdrowia przedewszystkim. Pomogły dopiero tabletki syndi 35 refundowane. 1 porcje łykałam przez 7 m-cy potem przerwa4 m-ce w czasie łykania cera niesamowicie sie porawiła jakbym niemiała żadnych problemów po przerwaniu cera zaczeła się przłtłuszczać i po 4 miesięcznej przerwie zaczęłam znowu łykąc do momentu aż odezwała się wątroba odstawiłam i zaczęłam smarować buzie Sudocrem mineło już 5m-cy i cera jest gładka bielutka mam nadzieje że taka będzie już zawsze. Dodam przy lekach które mają definitywnie odsunąć problem z cerą trzeba zatroszczyć się o żoładek i wątrobę to bardzo ważne.pozrawiam i życze ładnej buźki Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.