Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 7 lat temu
Posty: 0 anita9215
20 sty 2010 - 01:12:30
Cześć mam zaledwie 17 lat, i kilka podstawowych objawów raka żołądka:

przewlekłe bóle brzucha, zwłaszcza o stałym charakterze, zlokalizowane w nadbrzuszu, nasilające się po posiłku a zmniejszające się na czczo, nieustępujące po lekach zobojętniających sok żołądkowy

brak apetytu (szczególnie niechęć do jedzenia mięsa, nigdy nie jadłam dużo mięsa ale teraz nie jem w ogóle) i utrata masy ciała

Czy w moim wieku to możliwe?
Jeśli nie rak to jaka inna choroba?
Lekarz powiedział, że może być to podrażnienie jelita, przepisał leki ale te nie pomagają, zamierzam złożyć mu kolejną wizytę.

Dziękuję z góry i pozdrawiam Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
21 sty 2010 - 00:54:54
w Twoim wieku rak żołądka jest praktycznie prawie niemożliwy, myślę że to musi być jakaś inna przyczyna
czy te bóle pojawiają się w prawym czy lewym nadbrzuszu?
czy promieniują do pleców? pod łopatkę?
czy zdarza się pieczenie przełyku? dławiący ból w klatce piersiowej?
jesteś osobą nerwową? masz problemy z lękami czy ze stresem?
nie masz zaparć, rozwolnień, stolce nie jest czarny albo bardzo jasny?
ile schudłaś i w jakim czasie?
jakiekolwiek badania miałaś robione? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 7 lat temu
Posty: 0 anita9215
22 sty 2010 - 19:07:54
stolec jest bardzo ciemny.
ból w lewej części (żołądek)(nie promieniują są chwilowe ale bardzo mocne)
nie mam stresów ani problemów z lekami, pieczenia w przełyku również nie odczuwam.
schudłam niewiele ale jest to widoczne (a nie zmieniałam w ogóle diety)
na razie miałam 2 wizyty u lekarza raz tylko pytał co boli drugim razem dotykał mnie właśnie po brzuchu i pytał kiedy boli.
przepisał mi helicid Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
24 sty 2010 - 01:23:24
Helicid to lek obniżający kwaśność soku żołądkowego, stosowany jest na niestrawności, nadkwaśność, zapalenie błony śluzowej żołądka, wrzody czy refluks żołądkowo przełykowy
myślę że w Twoim przypadku ten lek może być skuteczny trzeba go jednak brać przez określony czas aby spodziewać się efektów Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 7 lat temu
Posty: 0 anita9215
24 sty 2010 - 15:58:06
Dziękuję.
A co z tym ciemnym stolcem?
Po ciężkim piątku i sobocie dziś (niedziela) czuję się dosyć dobrze, bul nie wystąpił po posiłku, mam nadzieje, że tak już pozostanie.
pozdrawiam Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
25 sty 2010 - 00:59:11
ciemny stolec nie jest jeszcze oznaką jakiejś choroby, no chyba że jest on na prawdę czarny jak smoła to wtedy trzeba interweniować bo może to oznaczać krwawienie z przewodu pokarmowego, ciemny stolec może być natomiast spowodowany np. dietą Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 7 lat temu
Posty: 0 anita9215
26 sty 2010 - 22:43:23
dziękuję po raz kolejny.
Lek chyba zaczyna troszkę skutkować, w ciągu dnia bóle występują rzadziej ale nadal są dosyć bolesne.
Dalszy przebieg stanu zdrowia bd oczywiście opisywała poniżej Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.