Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 8 lat temu
Posty: 0 ziutula
25 lis 2009 - 00:53:34
od dłuższego czasu (z malutkimi przerwami) mam problem dokuczliwy: bardzo suche podniebienie i przyklejający się do podniebienia suchy, piękący język. Najbardziej dokucza w tzw. stanie spoczynku- trudno oderwać język od podniebienia. Chcę dodać,że od 15 lat choruję i przyjmuję stałe leki na astmę, dodatkowo mam anemię(mocne m-czki), i czsami lek moczopędny. Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.... Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
25 lis 2009 - 17:43:21
skoro masz astmę to podejrzewam że stosujesz wziewne leki sterydowe?
czy po zastosowaniu leki płuczesz jamę ustną wodą?
sterydy mogą pozostawać w jamie ustnej i powodować tam miejscowe obniżenie odporności co może sprzyjać infekcją, zwłaszcza grzybiczym, zapytaj o to lekarza który Cię prowadzi Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 8 lat temu
Posty: 0 ziutula
26 lis 2009 - 00:43:52
dziękuję i przy następnej wizycie zgłoszę lekarzowi. ps. po użyciu wziewnych płucze i raz na 2 m-ce biorę dawkę Flukonazolu. Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.