Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 0 oliwia1989
11 lut 2013 - 19:06:28
Witam chcialabym sie dowiedziec czy moge brac antybiotyk nolicin z furaginum ? Dziekuje Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 8044
Dyżurny lekarz medycyny
magdalenap
11 lut 2013 - 19:19:58
Witam, a czy to lekarz zalecił takie połączenie tych leków?? czy to z powodu infekcji dróg moczowych zostało zlecone?? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 0 oliwia1989
11 lut 2013 - 20:29:47
to znaczy lekarz nie zalecil takiego polaczenia lekow , lecz wyczytalam ze dobrze brac furaginum z antybiotykiem poniewaz zwieksza dzialanie bakteriobojcze...
tak antybiotyk jest na infekcje drog moczowych , tylko ze mam maly problem , poniewaz antybiotyk mialam przepisany na 20 dni , pojutrze mija juz 20 dzien a infekcja jak byla tak jest ... robilam posiew : mam bakterie e-coli 10^5 - co zrobic aby zwalczyc ta bakterie ? dziekuje Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 0 anek
11 lut 2013 - 22:25:30
ja jak już to bym furaginum po skończeniu nolicinu wzięła, tak aby "dobić" bakterie. e coli jest trochę wredna, pamiętaj o podcieraniu się w kierunku od przodu do tyłu. jedz żurawinę (zawiera proantocyjany, które utrudniają adhezję e. coli do ścianek pęcherza). teraz i profilaktycznie kup sobie lacibios femina (i wspomagająco i potem osłonowo - działa na układ moczowo-płciowy). i koniecznie zwiększ odporność organizmu. zapalenia pęcherza lubią się uaktywniać przy spadkach odporności Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 6 lat temu
Posty: 114
Pomocnik forum
wieka-58
11 lut 2013 - 23:32:43
Oprócz tego co pisze Anek zacznij dopochwowo stosować tabletki dopochwowe lactovaginal ,przez jakis czas codziennie ,poźniej okazjonalnie, a pozbedziesz się zapalenia pęcherza raz na zawsze,

co do furaginu i nocilinu ,to nie ma sensu ich brać ,bo już Twój organizm uodpornił się na te specyfiki skoro nie ma efektu po kilku dniach
i nie ma innej rady tylko zapobiegać nawrotom w wyżej opisane sposoby ,
myślę ,że doleczysz to zakażenie pijąc pastę fitolizynę i te probiotyki. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 8044
Dyżurny lekarz medycyny
magdalenap
12 lut 2013 - 19:30:25
Rozumiem, to znaczy nadal ma Pani dolegliwości czy po prostu w posiewie moczu wychodzi e.coli 10^5, czy może jedno i drugie?? jeśli pomimo brania nolicinu nadal posiew jest dodatni to trzeba zmienić antybiotyk na inny, ale raczej nie furaginę. I musi o tym zadecydować lekarz. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 0 oliwia1989
12 lut 2013 - 20:16:52
Witam ponownie, to znaczy na nigdy nie mialam zadnych dolegliwosci zwiazanych z infekcja... Teraz posiewu moczu nie robilam teraz a przed antybiotykiem... Teraz Wiem ze mam nadal infekcje poniewaz kupilam sobie takie patyczki jak lekarze maja do moczu, nadal wychodza leukocyty ... Prosze mi powiedziec czy naprawde warto pic ta paste oraz aplikowac tabletki wyzej wymienione ?? Dziekuje Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 6 lat temu
Posty: 114
Pomocnik forum
wieka-58
12 lut 2013 - 23:01:56
To już nie wiadomo o co dokładnie Ci chodzi,piszesz ,że nie miałaś dolegliwości ,to po co robiłaś badanie na posiew,piszesz ,że miałaś za dużo bakterii e-coli a teraz,że niby masz za dużo leukocytów ,
jesli nic Ci nie dolega to nie wiem jaki był sens brania antybiotyków,
bakterie e-coli wszyscy mamy,jeśli były trochę w nadmiarze to by się wypłukały ,
w takiej sytuacji ,uważam ,że wystarczą same probiotyki ,warto je brać też profilaktycznie. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 0 oliwia1989
13 lut 2013 - 00:46:37
to tak :przy ciazy mialam ciagle infekcje , tzn, wychodzilo mi na tych patyczkach co lekarz sprawdza przy kazdej wizycie , ze mam sporo leukocytow ... po ciazy sie unormowalo , i teraz znowu powrocilo , nie mam zadnych objawow , a poszlam na posiew tylko i wylacznie dlatego ze niepokoily mnie te leukocyty , mialam krew i bialko w moczu ... w posiewie wyszla e-coli 10^5 , dostalam antbiotyk , najwyrazniej nie pomogl ... antybiotyk dostalam wlasnie na ta e-coli ... oczywiscie ze wszyscy mamy e-coli , lecz nie dajaca objawow takich jak leukocyty , w normalnym badaniu moczu przeciez nic nie wychodzi ...
cos ze mna nie tak , skoro antybiotyki nie dzialaja ... i wlasnie musze sprobowac jakiejs innej metody aby sie jej pozbyc , dlatego napisalam tutaj .. to co mam brac tylko probiotyki czy tez sprobowac te pasty ? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 0 oliwia1989
13 lut 2013 - 00:54:56
czy moj maz musi sie rowniez przebadac na ta baterie ? czy to mozliwe ze sie nawzajem zarazamy ? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 6 lat temu
Posty: 114
Pomocnik forum
wieka-58
13 lut 2013 - 15:13:03
Leukocyty

Norma: od 4-5 w polu widzenia (wpw), co odpowiada około 650000-3000000 leukocytów wydalanych na dobę

Opis: leukocyty to inaczej krwinki białe. Podwyższoną ilość leukocytów w moczu określamy leukocyturią lub ropomoczem. Stwierdzenie w polu widzenia 10 i więcej leukocytów przemawia za istnieniem leukocyturii, tj. zwiększonego wydalania krwinek białych. Jest ono wynikiem przenikania krwinek białych do moczu w jakimkolwiek odcinku układu moczowego. Z ropomoczem mamy do czynienia, gdy mocz zawiera leukocyty w takiej ilości, że powodują one zmianę barwy, zmętnienie oraz specyficzny zapach moczu.

Powyżej normy: najczęstszą przyczyną, zaburzonej ilości leukocytów w moczy, są ostre i przewlekłe bakteryjne zakażenia układu moczowego. Zwiększona ilość leukocytów może być spowodowana przez śródmiąższowe zapalenie nerek jako wynik reakcji na leki (np. aminoglikozydy, cefalosporyny, tuberkulostatyki, sulfonamidy, leki diuretyczne, cyklofosfamid, niesterydowe leki przeciwzapalne, fenacetyna, sole litu, azatiopryna), toksyny, jady egzogenne, czynniki fizyczne. Ponadto podwyższone wartości leukocytów mogą być spowodowane przez duży wysiłek fizyczny. Mogą również świadczyć o stanach gorączkowych, odwodnieniu, przewlekłej niewydolności krążenia, zmianach zapalnych narządów sąsiadujących z układem moczowym, o zapaleniu dróg moczowych (bakteryjne, wirusowe, grzybicze lub pasożytnicze). Obecność eozynofilów w moczu może być objawem alergicznego śródmiąższowego zapalenia nerek. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 6 lat temu
Posty: 114
Pomocnik forum
wieka-58
13 lut 2013 - 15:31:22
Nie znam sie na tych patyczkach ,ale najlepiej zrób zwykłe badanie moczu,to faktycznie zobaczysz ,jak to wyglada u Ciebie z tymi leukocytami,
w posiewie nie masz aż tak dużo e-coli i dziwię się ,że lekarz ,tylko na tej podstawie zaaplikował Ci tyle antybiotyków ,
dla pewności możesz zrobić posiew moczu męża,ja kiedyś też wpadłam na taki pomysł i się okazało ,że ja miałam więcej bakterii niż mąż ,
dopiero mam spokój jak zaczełam stosować lactovaginal i dlatego każdemu polecam ,bo te tabletki dopochwowe nie pozwalaja rozwijać się patogenom okolic intymnych,

jeśli faktycznie wyjdą ci leukocyty w badaniu laboratoryjnym to wcale jak widzisz nie musi oznaczać zapalenia pęcherza. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 8044
Dyżurny lekarz medycyny
magdalenap
13 lut 2013 - 21:00:57
Proszę w takim razie zrobić badanie ogólne moczu w laboratorium i dodatkowo posiew moczu (zapewne wyjdzie ujemny bo brała Pani antybiotyk). W zależności od wyników będzie można podjąć decyzję co do ewentualnego dalszego leczenia.proszę pamiętać o umyciu okolic krocza przed pobraniem próbki moczu, dodatkowo pierwsza porcja ma być oddana do toalety a dopiero dalszą ilość pobieramy do kubeczka (to ważne). Może Pani stosować jakiś probiotyk to nie zaszkodzi, nie ma większego znaczenia jaki. Co do męża to nie musi się on badać, nie zarażacie się tym nawzajem. Proszę napisać kiedy będzie miała Pani badanie ogólne i posiew moczu. Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.