Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 1 kamillos
13 paź 2012 - 22:04:48
Witam. Od kilku dobrych dni borykam się ze sporym problemem. Otóż na łączeniu między górną wargą a dziąsłami (nie wiem jak to nazwać) pojawiło się spore zaczerwienienie, wyskoczyły mini chrostki, popękane naczynka i strasznie mnie tam boli i piecze. Boli mnie na całej lini górnej szczęki, tzn. z przodu nad zębami. Co dziwne nad samymi zębami mam prawidłowy kolor bo jasny różowy, dopiero pod górną wargą wyskoczyło mi coś takiego. Nie wiem co to za stan zapalny, teraz nawet czuję takie swędzenie i dyskomfort, że muszę zgrzytać zębami. Brałem Aphtin, który pomaga na chwilę, ale na dłuższą metę to nic nie daje. W zeszłym miesiącu przechodziłem zapalenie gardła, w tym miesiącu pojawił się stan zapalny jamy ustnej z dwoma czopami na boku języka. Lekarka przepisala mi Nystytynę i Aphtin. Nystytyna podziałała na język a to nad zębami zostało, czyli wnioskuję, że to odrębna rzecz. Już nie wiem co robić. W ogóle przez ostatnie pól roku mam nieustający katar, pod koniec brania antybiotyku na zapalenie gardła (Augmentin) pojawił się straszny kaszel, który nie minął do dzisiaj (już 3 tydzień), a brałem nawet syrop Supremin. Jeśli chodzi o to zaczerwienienie pod górną wargą, to dotykajac na zewnątrz (naciskajac) czuję jeszcze większy bol, a smarując Aphitinem nie jestem w stanie dotrzeć aż pod nos, bo jest ta błona wewnątrz. Czy te problemy z jamą ustną, częstymi problemami z drogami oddechowymi, wyskakujacymi co chwilę czytaliśmy, może mieć jakiś związek z gronkowcem? Nie gorączkuję i ogólnie czuję się dobrze, ale skoro tyle dolegliwości, osłabiony organizm, to czy może to być gronkowiec? Od przedwczoraj zacząłem brać Preventic Extra Plus na poprawienie odporności organizmu. I muszę jeszcze dodać, że od prawie roku ubywa mi strasznie magnezu i potasu, badania są ok, a lekarze nie wiedzą do dzisiaj co jest przyczyną ubywania tych pierwiastków. Przepraszam za długą treść, ale nie chcę tworzyć 10 oddzielnych tematów. Aha i zaliczam zdjęcia stanu zapalnego nad zębami. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 1 kamillos
13 paź 2012 - 22:17:42
Nie mogę u góry edytowac. "Z wyskakującymi co chwilę czyrakami..." i Nystatyna a nie Nystytyna grinning smiley Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 8044
Dyżurny lekarz medycyny
magdalenap
14 paź 2012 - 07:21:33
Witam, wygląda na to, że to ciąg dalszy zapalenia błony śluzowej jamy ustnej. Trzeba po prostu ponownie udać się do lekarza rodzinnego, który przepisze odpowiednie preparaty łagodzące te dolegliwości. Co do gronkowca to jeśli lekarz uzna za konieczne można wykonać wymaz z nosa i gardła. Jeśli wykaże gronkowca to przy nastepnej infekcji można zastosować antybiotyk zgodny z jego wrażliwością. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 1 kamillos
14 paź 2012 - 10:39:22
A czy stosowanie Nystatyny i Aphtinu powinno wreszcie pomóc po jakimś czasie czy muszę zaopatrzyć się w coś silniejszego. Zanim pójdę ponownie do lekarza, chciałbym spróbować z tym co mam. Ewentualnie mogę coś dokupić. Co mi Pani proponuje? Aha i ile razy dziennie można stosować Nystatynę, bo wczoraj tylko raz jej użyłem, częściej Aphtin. I czy mogę półykać tą zawiesinę po wypędzlowaniu jamy ustnej? Wczoraj tak zrobiłem, bo w ulotkę nie było napisane co dalej. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 1 kamillos
14 paź 2012 - 22:22:17
Nie no jest coraz gorzej. Teraz mam odparzenia na ustach, które zrobiły sięnstrasznie suche i chyba zaczną mi pękać. Jutro zapisuję się na wizytę do lekarza i w związku z tym mam pytanie. Czy może być jeszcze gorzej? Czy powinienem odstawić na razie tran, który zażywam? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 8044
Dyżurny lekarz medycyny
magdalenap
15 paź 2012 - 08:46:31
Proszę dziś pokazać się u swojego lekarza, tak będzie najlepiej. Co do tranu to nie ma to znaczenia, można go połykać nadal. Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.