Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 8 lat temu
Posty: 0 zabka222
06 lip 2009 - 22:35:45
Witam!
Mam bardzo duży problem. Zauważyłam, że zawsze ilekrość współżyję z moim chłopakiem następnego dnia muszę biegać co chwilę do łazienki. Jak oddaję mocz to bardzo boli, zwłaszcza pod koniec. (Dodam że nic nie piecze ani nie swędzi). Czuję ciągłe parcie na mocz.. Biorę ciągle ziołowe tabletki Urosept i po ok 2 dniach przechodzi, ale po kolejnym stosunku powraca sad smiley I jest co raz gorzej.. Dzisiaj w nocy (po stosunku) obudziłam się, poszłam do łazienki i ze łzami w oczach siusiałam, a jak skończyłam to nadal czułam ucisk i ból.. Nie wiem czy to istotne ale jak poszłam za chwilę znowu do łazienki to wraz z moczem wydaliłam coś dziwnego, żółte o gęstej konsystencji.. Wykąpałam się jeszcze w gorącej wodzie (wydawało mi się że ciepło pomoże..) i faktycznie po jakimś czasie przeszło.. ale boję się że to może znów się powtórzyć...
Co to może być??
Bardzo proszę o poradę!! (Mam 23 lata) Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
07 lip 2009 - 17:48:00
długo się kochacie?
używacie prezerwatyw?
stosujesz tabletki antykoncepcyjne?
jakieś inne zabezpieczenia?
to może być podrażnienie błony śluzowej pochwy, można przed stosunkiem spróbować jakichś środków nawilżających (lubrykanty)

dobrze byłoby też wykonać badanie moczu, być może to jakaś infekcja dróg moczowych i trzeba zastosować środek odkażający
dlatego też dobrze byłoby zgłosić się z problemem do lekarza Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 8 lat temu
Posty: 0 dragstar-82
07 lip 2009 - 21:50:41
Czy mocz jest różowy lub widoczna jest w nim krew?
Z dużym prawdopodobieństwem można powiedzieć ze jest to zakażenie dolnych dróg moczowych (cewki, ew. pęcherza moczoweg) - niestety u kobiet, które rozpoczęły współżycie, łatwo dochodzi do takich zakażeń ze względu na krotką cewkę moczową (potocznie nazywanych "chorobą miodowego miesiąca"winking smiley.
Prosze się zgłosić do lekarza rodzinne go w celu rozpoczęcia silniejszego leczenia i ewentualnie wykonania badania ogólnego moczu i posiewu moczu.
Na występowanie tych zakażen ma wpływ higiena osobista; aby zmniejszyc ryzyko występowania w przyszłości może pani spróbować oddawać mocz przed i po każdym stosunku (usówanie bakterii z dróg moczowych). Również na występowanie tych zakażeń mają wpływ stosunki analne. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 8 lat temu
Posty: 0 zabka222
07 lip 2009 - 22:34:28
Bardzo dziękuję za odpowiedź!
Co do pytań to kochamy się od ok. 4 miesięcy, nie używamy prezerwatyw, nie stosuję tabletek antykoncepcyjnych, ani żadnych innych zabezpieczeń.. Na początku nie było takich problemów.. albo może były łagodniejsze.. lub nie kojarzyłam ich ze współżyciem.. Ale od jakiegoś czasu jest okropnie..
Co do higieny to dbam o siebie i to na pewno nie wynika z tego.Analnych stosunków nie było nigdy.. Wyczytałam już jakiś czas temu że należy opróżnić pęcherz przed i po stosunku.. robię to, ale to i tak nie pomaga..
Co do koloru moczu to nie zwróciłam uwagi.. ale chyba jest normalny..
Dodam jeszcze, że od kilku lat mam torbielki na jajnikach (kiedyś leczyłam, zmniejszyły się.. po jakimś czasie znów trochę urosły, ale lekarz stwierdził, że nie trzeba ich jeszcze leczyć.. nie wiem, ale może ma to jakiś związek?) Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
09 lip 2009 - 04:44:49
trudno powiedzieć czy te torbiele mogą mieć związek z dolegliwościami, na pewno z całą pewnością nie można tego wykluczyć, jeśli były one diagnozowane dawno to może warto powtórzyć USG skoro bóle się nasiliły
wcześniej torbiele dawały o sobie znać w jakiś sposób?
masz bolesne miesiączki? obfite krwawienia? zaburzenia miesiączkowania?
tak jak Ci pisaliśmy wcześniej to może być infekcja dróg moczowych i trzeba wykonać badanie moczu
kobiety aktywne seksualnie są predysponowane do takich infekcji
jeśli infekcje lubią nawracać stosuje się profilaktycznie przed stosunkiem środki odkażające w mniejszych niż lecznicze dawkach, np. Biseptol Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 8 lat temu
Posty: 0 agaskoru
16 wrz 2009 - 10:26:30
Witamsmiling smiley
Tak czytalam powyzsze wypowiedzi,bo sama mam podobny problem i czesto nawracajace infekcje ukl.moczowego.Chce z tym w koncu skonczyc bo to nienormalne,ze ja co 2-3 miesiace mam z tym problemy.Zazywam zurawine, urosept i staram sie wykonywac wskazowki dotyczace oddawania moczu przed i po stosunku a mimo dalej mam z tym porblemysad smiley Nie chce brac antybiotykow..myslimy z mezem o dziecku a jak sie mamy starac jak ja wciaz mam nawroty infekcji i antybiotyki...co z tym zrobic?? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 8 lat temu
Posty: 0 zlotowa
25 wrz 2009 - 22:56:32
witam! mam całkiem podobne dolegliwości tyle że mój mocz wydaje sie być zupelnie normalny. tylko okoliczności w moim wypadku są inne ponieważ ze 2 miesiące temu tuż po pierwszym stosunku przeszłam bardzo ostry atak opryszczki(początkowo obawiałam się, że nastąpił nawrót choroby, ale ból jest zupełnie inny i nie mam objawów wirusa hsv),ponadto od samego początku zabezpieczamy się prezerwatywą, a dodatkowo stosujemy ostatnio nuvaring- i chciałam zapytać czy to możliwe aby nuvaring był przyczyną moich dolegliwości i czy właśnie taki ból(opisany przez autorkę pierwszego postu) bez żadnego pieczenia i swędzenia może być objawem zapalenia pęcherza?? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
27 wrz 2009 - 19:52:09
agaskoru:
porozmawiaj o problemie z ginekologiem lub lekarzem rodzinnym, może Ci przepisać biseptol albo furagin który będziesz brała profilaktycznie po każdym stosunku, może to rozwiąże Twoje problemy z nagminnymi infekcjami dróg moczowych Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.