Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 0 mixer
27 mar 2012 - 11:02:13
Witam od wczoraj zauważyłem że przy nacisku na skóre (ściśnięcie lub mocniejsze przyciśnięcie) wyskakuje mi w tym miejscu pełno małych czerwonych kropek nie wiem jak to opisać ale na małym obszarze jest ich pełno obok siebie, tak jakby krew pod skórą.. dodam że od 2 tygodnii mam noge w gipsie i biore zastrzyki w brzuch na rozrzedzenie krwi, może to być powodem tej wysypki bo sie lekko niepokoje. z góry dzięki Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
27 mar 2012 - 22:36:03
w jakim jesteś wieku?
chorujesz jeszcze na coś?
przyjmujesz jakieś leki inne?
czy te zmiany na skórze po uciśnięciu to są takie wybroczyny? czyli takie jakby wylewy podskórne i utrzymują się np. kilka dni conajmniej?
czy może bardziej takie zaczerwienienia utrzymujące się krócej?
jakiej one są wielkości? jak główki od szpilki czy większe? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 0 mixer
29 mar 2012 - 16:50:38
więc tak, mam 19 lat, innych leków nie przyjmuje, są to tak jakby "malinki" takie jakby właśnie wylewy podskórne, utrzymują sie kilka dni i z dnia na dzień są coraz słabsze, wychodzą dopiero przy mocnym ściśnięciu skóry takim jak np wyciskaniu pryszczów, same nie wychodzą, są gładkie. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
30 mar 2012 - 16:01:33
a jaki lek bierzesz? Clexane, Fragmin, Nadroparyna? coś innego? to są wkłucia? czy tabletki?
pojawianie się tych plamek po ściśnięciu skóry może być związane ze stosowaniem leku przeciwkrzepliwego, zwłaszcza jeżeli wcześniej nie występował taki objaw, proponuję pokazać się lekarzowi, przynajmniej rodzinnemu, może zleci wykonanie morfologii krwi i układu krzepnięcia (głównie chyba chodzi o APTT) Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.