Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 0 lukas-88
28 lut 2012 - 19:01:39
Witam,
Od paru tygodniu utrzymuje się u mnie dziwny osad na języku koloru żółtego/białego. Byłem raz z tym u lekarza przypisał mi (HOMEOVOX)nic nie pomogło.
Dodatkowe objawy to:
-ciągłe uczucie dziwnego osadu w buzi plus nieprzyjemny zapach
-przy połykaniu śliny uczucie haczenia o coś
Dodam, że przechodziłem zapalenie płuc nie dawno. (lekarz mówi, że płuco osuchowo czyste chodź nadal odczuwam kilka razy dziennie dziwny odgłos szmeru przy oddychaniu)
Teraz nie wiem co robić czy znów się wybrać do lekarza który znów spojrzy na moją jamę ustną tak, że niech go piorun czaśnie grinning smiley

I moje pytanie jakie preparaty, działania by pomogły mi?
Pozdrawiam Łukasz Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
01 mar 2012 - 21:33:53
w jakim jesteś wieku?
czy nie było tak że ten osad/nalot na języku pojawił się w trakcie stosowania antybiotyku albo zaraz po nim?
nie masz problemów ze zgagą? pieczeniem w przełyku? kwaśnym albo goryczkowym odbijaniem się?
próbowałeś jakiegoś preparatu do higieny jamy ustnej? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 0 lukas-88
02 mar 2012 - 11:15:06
-wiek-24
-osad pojawił się po zakończonej kuracji antybiotykowej
-nie mam problemów ze zgagą
-przy połykaniu śliny jest lekki ból w przełyku
-ślina czasem jest taka gęsta lepka jakby flegma
-też wciągu miesiąca 3 razy rzygałem żółcią (rano po przebudzeniu)
Płukałem jamę ustną woda utleniona proporcji (1 łyżka na szklane wody) i KALIUM HYPERMANGANICUM GALENA też rozpuszczone.Myje zęby 5-7 razy dziennie oraz język nic nie pomaga. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
05 mar 2012 - 22:22:56
i tak myślę że trzeba wrócić do lekarza, jeżeli tak jak piszesz osad pojawił się po leczeniu antybiotykiem to być może związane jest to z jakąś infekcją grzybiczą, lekarz musi to ocenić i ewentualnie przepisać odpowiedni lek, ale skoro tego nie zrobił, to może jednak nie jest to grzybica
nie masz problemów z refluksem żołądkowo-przełykowym? bo czasami on również może dawać taki osad na języku Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 0 adik31
15 lip 2012 - 22:53:43
witam ja mam tez taki nalot na tylniej czesci jezyka zgage ostanio palenie w gardle czasami powiekszone migdalki zle samopoczucie ciagle zatkany nos problemy z przelkaniem sliny a czasami takie uczucie jak by cos mail w gardle i przeszkaadzalo w przelkaniu nie wiem czy to od zatok czy od problemow zolodkowych ale zle sie ogulnie czlowiek czuje jak to ma prosze o porade Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
16 lip 2012 - 13:45:39
to mogą być jednocześnie problemy żołądkowo-przełykowe jak i sprawy laryngologicze
uczucie zgagi, pieczenie w przełyku czy za mostkiem to objawy tego pierwszego, problemy z migdałkami, zatkany nos to raczej sprawa laryngologiczna, na refluks żołądkowo-przełykowy lekarz rodzinny może przepisać Ci odpowiednie leki, wskazana jest również właściwa dieta (poczytaj) no i być może dobrze byłoby gdyby laryngolog zajrzał do gardła, zbadał migdałki, ocenił przegrodę nosową, zbadał zatoki Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 0 adik31
17 lip 2012 - 17:36:26
lekarz nie zbyt pomogł powiedzialem mu o wszzystkim to tylko zajrzal w gardlo i powiedzial ze wszystko wporzadku a na zgage wlasnie ten lek ale zostały sprawdzone migdałki i uszy i nos troche olewczo ten lekarz mie potraktował a skierowania do lanryngologa nie dostałem chyba ze pujde osbno sie do niego zarejestruje Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.