Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 0 indywidualistka
10 lut 2012 - 00:08:54
Witam serdecznie;chcialabym dowiedziec sie jaka jest nazwa tego leku.
Zostala mi jedna kapsulka ktora ma kolor szaro pomaranczowy.Na kolorze pomaranczowym widnieje cx (czarny tusz)a na szarej polowie jest napis 250.Wiem ze dostalam je na zakazenie ukladu moczowego.
Prosze o odpowiedz. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
10 lut 2012 - 11:55:42
nie wiem, być może chodzi o Cipronex, one są produkowane między innymi w dawkach 250mg i stosowane z zakażeniach dróg moczowych, najlepiej jednak taką tabletkę zostawić w spokoju i się nie zastanawiać
zresztą nawet jeżeli chcesz ją wykorzystać to bez sensu jest przyjmowanie pojedynczej dawki leki, dlatego i tak w razie zakażenia dróg moczowych to lekarz musi przepisać całą serię leków Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 0 indywidualistka
10 lut 2012 - 18:54:42
Dzieki za odpowiedz.To nie tak;wiadomo ze jednej tabletki nie wezme, chodzilo mi o nazwe aby sprawdzic co to jest za lek,jego dzialanie i skutki uboczne.Kiedy poszlam do lekarza i powiedzialam mu ze nie moge ich zazywac bo moj zoladek sie buntuje ( 4x/24h )zwyczajnie zabral mi je.Musze pojsc do niego i zapytac jaka to nazwa,tylko ze choruje juz od trzech miesiecy,cierpie straszne meki i nie mam ochoty pojsc z wizyta do kogos kto do tej pory nie byl w stanie mi pomoc.Ps.Ciekawa jestem czy pomogl by mi polski lekarz...
Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje za odpowiedz. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 6 lat temu
Posty: 114
Pomocnik forum
wieka-58
10 lut 2012 - 19:46:40
Ja już po raz kolejny piszę na tym forum ,że bardzo pomocne w tym zapaleniu jest przecieranie cewki moczowej zsiadłym mlekiem lub jogurtem naturalnym/czytaj poprzednie posty na ten temat/,
bo jeśli to zakażenie jest po raz kolejny to już nie pomaga furagina ani antybiotyk który się brało poprzednio. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 0 indywidualistka
10 lut 2012 - 20:29:33
Do Wieka-58

Slonce dziekuje Ci bardzo za porade,ale ona mi nie pomoze.Przyczyna mojej choroby jest bardziej zlozona.TO NIE CHORY UKLAD MOCZOWY JEST POWODEM MOICH CIERPIEN. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 6 lat temu
Posty: 114
Pomocnik forum
wieka-58
10 lut 2012 - 21:57:52
To dlaczego nie napisałaś co jest powodem,jesteś tu anonimowa a nuż skorzystasz z czyjejś pomocy a i ktoś może z Twojego doświadczenia,po to jest to forum... Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 6 lat temu
Posty: 114
Pomocnik forum
wieka-58
10 lut 2012 - 21:59:32
...a na początku pisałaś o zakażeniu układu moczowego!? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 0 indywidualistka
10 lut 2012 - 23:43:06
Zgadza sie,pisalam o zakazeniu ukladu moczowego poniewaz takie byly objawy!Wiesz moze co to takiego kolka moczowodowa lewostronna?,ja wiem;9 lat temu tez mialam ostry bol z tylu plecow i jeszcze gorszy bol przy i po oddaniu moczu.Wtedy pomogl mi polski lekarz,dostalam dolargan,po kilku godzinach zwymiotowalam zolcia i poczulam niesamowita ulge.
Tym razem objawy byly IDENTYCZNE!,powiedzialam o tym lekarzowi,moj mocz poszedl do badania i to on przepisal mi te i inne tabletki.Zmienil je w sumie trzykrotnie,mimo ze bol przy oddawaniu moczu zniknal.Po tym jak zaczelam zazywac CIPROFLOXACIN,dokladnie po trzech dniach wyszlo mi paskudztwo ktore nazwano POLPASCEM.
Nie stresuj mnie jeszcze bardziej swoimi pytaniami.Chcesz wiedziec wiecej?,napisz.Podam Ci moj numer telefonu i zebys nie daj Bog nie stracila,dasz tylko sygnal a ja do Ciebie zadzwonie. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 6 lat temu
Posty: 114
Pomocnik forum
wieka-58
11 lut 2012 - 00:02:31
To nie tak ,że ja chcę wiedzieć,tylko różne przypadki o których tu piszemy mogą pomóc innym,
co do kolki nerkowej to wiem ,ze słyszenia ,że jest straszny ból,widocznie masz kamienie lub piasek w nerkach,chociaż mój znajomy po tak ostrym ataku znalazł sie w szpitalu,zdiagnozowali kolkę nerkową choć nie znaleźli przyczyny bo na usg nic nie było widać/nawet mocz mu się zatrzymał/,

co do półpaśca to mogę Ci jedynie współczuć,
wydaje się ,że to raczej nie od leków a od zmniejszonej odporności w tym czasie. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 0 indywidualistka
11 lut 2012 - 02:18:04
poczytaj o CIPROFLOXACIN,o zastosowaniu,ale przede wszystkim jakie sa skutki uboczne.Nie potrzebowalam tego leku,mowilam ze nie mam juz problemu z oddawaniem moczu.....a jednak on uwazal ze tak jest ok,w koncu lekarz wie lepiej,prawda?.Mysle ze nie powinien dawac mi tego leku,nie po tym co mu powiedzialam. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 6 lat temu
Posty: 114
Pomocnik forum
wieka-58
11 lut 2012 - 14:27:57
Ja w odróżnieniu pewnie od większości,nie uważam ,że lekarz ma zawsze rację i przy braniu leków sugeruje się głównie swoim odczuciem,może też dlatego,że już trochę żyję i mam duże doświadczenie,sama próbuje sobie pomóc metodą prób i błędów,

wystarczyło,że kiedyś przeczytałam ulotkę cipronexu i doszłam do wniosku ,że moje dolegliwości nie wymagają takiego antybiotyku i nie brałam,
ale są sytuacje ciężkie gdzie nie ma co patrzeć na ulotki tylko trzeba je niestety brać,
na przyszłość będziesz już wiedziała ,że do myślenia lekarza trzeba włączyć też swoje, z tym ,że jednak trochę trzeba się orientować,ja dlatego interesuje sie chorobami,żeby po prostu więcej wiedzieć ,

pozdrawiam. Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.