Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 2 lat temu
Posty: 16 pancer
23 cze 2015 - 16:39:52
Hej,

Chciałem się dowiedzieć który z wymienionych środków daje lepsze efekty w długiej perspektywie czasu (powyżej pół roku)? Do tej pory stosowałem raczej tylko odżywki białkowe, o kretynie oczywiście slyszałem, ale o jabłczanie kreatyny dopiero ostatnio się dowiedziałem przeglądając odźywki w internecie. Trafiłem na coś takiego dokładniej: http://www.bcaa.pl/trec-nutrition/trec-cm3-1250-360kaps-1225.html Cena w sumie zachęca, a opis wskazuje, że ma lepszą od kreatyny przyswajalność i zdecydowanie przyspiesza regeneracje mięśni. Czy ktoś jest w stanie te informacje potwierdzić? Z góry dzięki za rady. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 1 rok temu
Posty: 6 Brzez
13 lip 2015 - 18:49:53
Z tego co czytałem działania są podobne. Jabłczan kreatyny jest niby trochę lepiej przyswajalny, ale efekty sa wolniejsze w przybieraniu masy mięśniowej. Za to niby sa lepszej jakości. Wszystko zależy od tego jak będziesz to stosował. I od ćwiczeń.
Znalezione w sieci dawkowanie:
- suplementacja cykliczna: 5 - 10g na dobę w 1 - 3 porcjach w ciągu dnia, po 2 - 5g na dawkę. Długość cyklu ok 4 - 12 tygodni

- suplementacja stała: 0,03 - 0,05g na kg masy ciała, przez dłuższy czas. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 1 rok temu
Posty: 17 DraxxS
05 sie 2015 - 16:20:49
Ja jestem zwolennikiem kreatyny, działa szybciej winking smiley Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 1 rok temu
Posty: 19 maczech
11 sie 2015 - 16:39:57
Ja była bym ostrożna z suplementacją kreatyny, bo łatwo przesadzić, tylko dlatego, że oczekuje się szybkich wyników. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 1 rok temu
Posty: 19 maczech
25 lut 2016 - 11:31:43
Będzie za dużo i problem gotowy. Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.