Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 0 madi0701
11 lis 2011 - 23:25:19
Witam. Dwa miesiące temu miałam zapalenie mięśni kręgosłupa. Wzięłam serię zastrzyków. Pięć dni temu skończył mi się okres ( trwał krócej i był mniej obfity niż zwykle). Mam bolesne piersi. Dwa tygodnie temu występowały nudności i wieczorami w łóżku silne naciąganie na wymioty. Czy zastrzyki domięśniowe mogły zachwiać skuteczność antykoncepcji? Ostatnio brałam trochę leków przeciwbólowych z innego powodu i byłam przy rentgenie mojego dziecka. Czy mogę być w ciąży? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
12 lis 2011 - 14:49:47
podejrzewam że te leki przeciwbólowe które dostałaś na bóle kręgosłupa to były jakieś niesteroidowe leki przeciwzapalne (NLPZ)
pamiętasz nazwę?
nie sądzę aby miały one wpływ na antykoncepcję, a objawy które opisujesz wcale nie są objawami ciąży, zwłaszcza że pojawiła się miesiączka, chociaż żeby rozwiać wszystkie wątpliwości możesz zrobić sobie test ciążowy Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.