Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 3 lat temu
Posty: 2 sedge
13 cze 2014 - 16:51:54
Specjalizacja: Dermatolog
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55
Czy na coś choruję: tak
Czy na coś choruję - komentarz
nadciśnienie
Czy przyjmuję jakieś leki: tak
Czy przyjmuję jakieś leki - komentarz
Amlessa,Zaranta
Do tej pory przechodziłem/am jakieś poważniejsze choroby, które mogłyby mieć tutaj znaczenie: nie
Jakie to są dolegliwości:
zaczerwienienia skóry szyi, czasami mocno piekące,
Od jak dawna się pojawiają:
zaczerwienienia pojawiły się jakieś 2 lata temu a pieczenie i swędzenie od okolo 3 m-cy
Jak często się pojawiają? Gdzie dokładnie się lokalizują?
pieczenie prawie codziennie wieczorem,czasami w ciągu dnia
Plamy mam dookoła na szyi po obu stronach krtani,w okolicy uszu/za i na szyi pod uszami/ na karku
Jakie mają nasilenie?
umiarkowane
Czy coś je nasila albo coś przynosi ulgę?
nasila wysoka temperatura,ciepła woda,słońce,
ulgę przynosi schładzanie zimną wodą.
Jakie badania do tej pory były wykonywane?
Tsh
Jakie były wyniki wykonanych badań?
w normie- 1,37
Jakie było dotychczas leczenie?
Lekarz rodzinny
Dermatolog
Jakie leki i z jakiego powodu były stosowane?
podejrzenie alergii -Tabletki Jovesto1xdz oraz maść Elocom 2xdz
cera naczynkowa-tabl.Niverosin 1 x dz oraz krem Finacea 2 x dz
Kiedy to było? Jak długo trwało leczenie i czy była jakaś poprawa po leczeniu?
1,5 m-ca temu,przez dwa tygodnie bez poprawy
dermatolog- 1 m-c temu do dzisiaj
Inne uwagi:
Stosowałem też maść triderm - przynosiła lekką ulgę w pieczeniu
Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
15 cze 2014 - 18:52:51
Skoro lekarz dermatolog widział te zmiany i powiedział że wyglądają na alergiczne to pewnie tak jest. Leczenie alergii niezawsze jest łatwe trzeba je kontynuować u dermatologa i nie zdażać się jeżeli początkowo przepisany lek nie działa. Bo za kolejnym razem lekarz może przepisać inny. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 3 lat temu
Posty: 2 sedge
16 cze 2014 - 20:16:43
Pisałem że alergię wykluczył lekarz rodzinny , dermatolog natomiast stwierdził skórę naczynkową i zlecił tabletki niverosin i maść Finacea/?/ po której zaczerwienienia się nasilały.W miejscach zmian skóra jest czysta bez wyprysków i nie łuszczy się, a swędzi najbardziej na węzłach chłonnych za uszami.? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 3 lat temu
Posty: 2 sedge
17 cze 2014 - 17:13:18
Czy te plamy na karku i szyi to może być reakcja na lek na nadciśnienie? doczytałem na innym portalu medycznym o podobnym problemie u osoby przyjmującej leki / nadciśnienie/ z peryndoprylem w składzie. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
17 cze 2014 - 19:32:07
raczej perindopril nie powinien powodować opisanych przez Ciebie zmian, no chyba że faktycznie zauważył byś że objawy pojawiły się po rozpoczęciu Perindoprilem albo jakimś innym lekiem
widzisz taki związek przyczynowo- skutkowy?
jeżeli np. stosowałeś peindopril ok. kilku miesięcy i dopiero po jakimś czasie tak się zrobiło to raczej jest to mało prawdopodobne Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.