Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
29 kwi 2014 - 10:02:33
Specjalizacja: Chirurg naczyniowy
Czy na coś choruję: tak
Czy na coś choruję - komentarz
po urazie stawu skokowego w 10 lipca 2013 roku zostałam zaopatrzona w opartunek gipsowy z nakazwm bezwzględnego lezenia z elewacją kończyny lewej oraz dostałam zastrzyk w brzych przeciwzakrzepowe clexan 1 raz dziennie na wizycie kontrolnej po 21 dniach zdjęto ni gips i okazało się że stopa jest cała sina i bardzo obrzęknięta dostałam sierowanie do chirurga naczyniowego po wykonaniu USG żył stwierdzona zakrzepicę żył głębokich obu żył strzałkowy zastosowano leczenie sintorom po około 3- miseiącach po kolejnym USG stwierdzono poszerzenie zakrzepicy o żyłę podkolanową obecnie zakrzepica ustąpiła ale noga w dalszym ciągu puchnie i jest zasiniona po kolejnym USG (22.04.2014) w obrazie wykazano znaczne zwężenie żyły podkolanowej oraz że zastawka jest również uszkodzona. Obecnie jestem po wizycie u mojego lekarza prowadzącego, który sugeruje mi że najprawdopodobniej konieczna będzie operacja. Proszę mi pomóc czy w tej sytuacji jest to jedyna metoda leczenia?
Czy przyjmuję jakieś leki: tak
Czy przyjmuję jakieś leki - komentarz
sintrom dawkowanie 1 tabletka 1 raz dziennie
agapurin 2x1 tabletka dziennie
Do tej pory przechodziłem/am jakieś poważniejsze choroby, które mogłyby mieć tutaj znaczenie: nie
Jakie to są dolegliwości:
ból łydki i podkolanem podczas chodzenia, obrzęk łydki oraz stopy podczas chodzenia leżenienia również tzw. kulenie zasinienie stopu i całej nogi stopy bardziej skóra na całej lewej nodze jest sinawej barwy łuszczy się skóra mimo stosaowania balsamów nawilżających pojaja się niebieskie żyły
Od jak dawna się pojawiają:
od sierpnia 2013
Jak często się pojawiają? Gdzie dokładnie się lokalizują?
łydka stopa
Jakie mają nasilenie?
intensywne
Czy coś je nasila albo coś przynosi ulgę?
trudno mi powiiedzieć
Jakie badania do tej pory były wykonywane?
badania IRN około 1 raz na dwa tygodnie