Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 8 lat temu
Posty: 0 piotr1983
07 maj 2009 - 07:58:12
Witam!
Od trzech dni towarzyszyła mi wysoka gorączka (nie mam niestety termometra, żeby określić, jaka dokładnie była temperatura).
Myślałem, że to grypa, więc zacząłem brać leki typu Gripex, Ibumprom i coś Paracetamolu. Z gorączką sobie radzą, ale pokazują się inne objawy:
- zaparcia
- niskie ciśnienie wydalania moczu
- czasami minimalny ból w okolicach podbrzusza
- czasami lekki ból po prawej stronie brzucha
- co do wydalania moczu, to np jest jeszcze takie coś, że wstaję rano, czuje, że mam pełny pęcherz, idę do ubikacji wydalić mocz, oczywiście ciśnienie wydalania moczu jest niskie, w chwili gdy próbuję zwiększyć siłę/ciśnienie wydalania moczu, ciśnienie zaczyna się zmniejszać, aż w końcu mocz przestaje lecieć i tak samo znika uczucie pełnego pęcherza (mam nadzieję, że nic nie jest pęknięte i to nie rozpływa się po moim ciele?)
Bardzo proszę o szybką odpowiedź
Mój wiek 26lat/nie pijący/nie palący Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 9 lat temu
Posty: 4040
Dyżurny lekarz medycyny
arturo
07 maj 2009 - 13:11:45
od jak dawna masz takie dolegliwości związane z oddawaniem moczu?
pierwsza rzecz która mi się nasuwa to zapalenie układu moczowego, na prostatę jesteś za młody no i ta gorączka
trzeba się zgłosić do lekarza, żeby przepisał jakieś leki odkażające układ moczowy Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 8 lat temu
Posty: 0 piotr1983
07 maj 2009 - 19:42:22
co do moczu, to chyba od wczoraj zauważyłem "spadek ciśnienia" (przepraszam za te mało fachowe określenia) zapomniałem też dopisać, że na koniec oddawania moczu towarzyszy, krótki, niezbyt mocny ból (takie choćby ukłucie)
ta sama sytuacja przy wytrysku nasienia, towarzyszy temu lekki, aczkolwiek odczuwalny ból Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.