Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 3 lat temu
Posty: 4 ramonka123
22 gru 2013 - 14:17:57
Specjalizacja: Alergolog
Płeć: kobieta
Wiek: 26
Czy na coś choruję: nie
Czy przyjmuję jakieś leki: nie
Do tej pory przechodziłem/am jakieś poważniejsze choroby, które mogłyby mieć tutaj znaczenie: nie
Jakie to są dolegliwości:
Od trzech tygodni pojawiły się swędzące, czerwone, grudkowate plamy na cienkiej skórze wokół oczu czy w zagięciu ręki. Około 15 lat temu miała coś podobnego, stwierdzono alergię na metale. Od tego czasu do dziś nie noszę żadnej biżuterii i alergia nie wróciła. Teraz są te same objawy, które pojawiły się przedtem. Czyli wywnioskowałam z tego, iż jest to alergia, lecz nie kontaktowa np. na tusz czy kosmetyk do do twarzy, ponieważ zmiana pojawiła się także na ręce. Zmiany rozszerzają się w szybkim tempie i budzą mój niepokój. Niestety praca i studia nie pozwalają w najbliższym czasie na wybranie się do dermatologa.

Od tygodnia ograniczyłam wszystkie zew. (płyny, kremy, proszki do prania etc.) możliwe alergeny i nic się nie zmiania. Do diety nie wprowadziłam też żadnych nowych produktów więc być może nie jest to też reakcja alergiczna na pokarm - zastanawiam się też czy może to być alergia na pogodę lub wodę z kranu. Czy to możliwe ?

Przypadłość dotyczy lewej strony.
Od jak dawna się pojawiają:
Od 3 tyg.
Jak często się pojawiają? Gdzie dokładnie się lokalizują?
wokół oczu czy, w zagięciu ręki
Jakie mają nasilenie?
intensywne
Czy coś je nasila albo coś przynosi ulgę?
ie skutkują żadne dostępne bez recepty leki na alergie alertec, loratatyna itp., maści z dużą dawką witaminy A, maść z ZIAJI do skóry alergicznej i aloes który jeszcze najlepiej ograniczył swędzenie. Zmiany rozszerzają się w szybkim tempie i budzą mój niepokój. Niestety praca i studia nie pozwalają w najbliższym czasie na wybranie się do dermatologa.
Jakie badania do tej pory były wykonywane?
brak
Jakie leki i z jakiego powodu były stosowane?
alertec, loratatyna itp.
Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 8044
Dyżurny lekarz medycyny
magdalenap
22 gru 2013 - 18:45:18
Witam, jeśli ma Pani możliwość to proszę zamieścić w miarę wyraźne zdjęcia tych zmian. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 3 lat temu
Posty: 4 ramonka123
Zarejestrowany: 3 lat temu
Posty: 4 ramonka123
23 gru 2013 - 21:07:10
Przypominam, że problem jest cały czas aktualny. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 8044
Dyżurny lekarz medycyny
magdalenap
25 gru 2013 - 10:55:58
Wygląda to rzeczywiście na reakcję alergiczną - myślę, że najskuteczniejsza tutaj byłaby maść z lekiem sterydowym - niestety dostępna na receptę, więc proszę udać się do lekarza rodzinnego, on powinien przepisać odpowiedni preparat. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 3 lat temu
Posty: 4 ramonka123
26 gru 2013 - 23:40:16
Witam, miałam taką maść w apteczce, rzeczywiście się sprawdziła. Czy jeśli przestanę ją stosować to objawy wrócą ? Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 3 lat temu
Posty: 4 ramonka123
27 gru 2013 - 00:56:02
Maść której używam to ADVANTAN. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 8044
Dyżurny lekarz medycyny
magdalenap
31 gru 2013 - 15:43:27
Nie powinny powrócić, jeżeli zmiany ustąpiły to proszę odstwić maść. Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.