Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
Zarejestrowany: 4 lat temu
Posty: 0 Maktaka
27 lis 2013 - 22:48:57
Specjalizacja: Alergolog
Płeć: kobieta
Wiek: 17
Czy na coś choruję: tak
Czy na coś choruję - komentarz
Intensywna alergia na roztocza oraz psa i kota.
Czy przyjmuję jakieś leki: tak
Czy przyjmuję jakieś leki - komentarz
Fanipos
Do tej pory przechodziłem/am jakieś poważniejsze choroby, które mogłyby mieć tutaj znaczenie: nie
Jakie to są dolegliwości:
Szybkie przybranie na wadze, ból kości, zmęczenie i szybki wzrost (zawsze rosłam bardzo powoli i od czasu zażywania leku urosłam 1,5cm).
Od jak dawna się pojawiają:
Od początku używania leku (około 2 miesiące).
Jak często się pojawiają? Gdzie dokładnie się lokalizują?
Bóle i zmęczenia odczuwam codziennie.
Jakie mają nasilenie?
Umiarkowane, gdy dochodzi do intensywnych kładę się spać.
Czy coś je nasila albo coś przynosi ulgę?
Ulgę przynosi spanie (nie biorę leków przeciw bólowych, ani nie stosuje maści, plastrów itd.) Bóle i zmęczenie nasilają się gdy długo siedzę, stoję, nawet przy leżeniu
Jakie badania do tej pory były wykonywane?
Tylko testy alergiczne i spirometria
Jakie były wyniki wykonanych badań?
Spirometria wykazała, że mieszczę się w najmniejszej normie, lecz na wiosnę będę miała powtórzone badania, by sprawdzić, czy nie mam astmy oraz miałam robione testy alergiczne i wykazały mi silna alergię na roztocza oraz psa i kota.
Jakie leki i z jakiego powodu były stosowane?
Tylko Fanipos z powodu kataru itd. odnośnie alergii. Zażywam go raz do dwóch razy dziennie.
Kiedy to było? Jak długo trwało leczenie i czy była jakaś poprawa po leczeniu?
Poprawa po zażyciu leku była zniewalająca po 24 godzinach od zażycia. Leczenie trwa od początku października do teraz.
Inne uwagi:
Czy lek Fanipos jest lekiem sterydowym?
Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 8044
Dyżurny lekarz medycyny
magdalenap
28 lis 2013 - 10:07:18
Tak jest to lek steroidowy, ale po pierwsze przy miejscowym stosowaniu w niedużych dawkach nie powinno być poważnych działań niepożądanych, a po drugie lek sterydowy powoduje raczej zahamowanie wzrostu niż jego przyspieszenie. Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.