Witamy na forum, na którym można odbyć wizytę Online, za darmo! 
ds
Zarejestrowany: 4 lat temu
Posty: 1 ds
24 lis 2013 - 12:22:35
Specjalizacja: Urolog
Płeć: kobieta
Wiek: 50
Czy na coś choruję: nie
Czy przyjmuję jakieś leki: nie
Do tej pory przechodziłem/am jakieś poważniejsze choroby, które mogłyby mieć tutaj znaczenie: tak
Do tej pory przechodziłem/am jakieś poważniejsze choroby, które mogłyby mieć tutaj znaczenie - komentarz
Jako dziecko zapalenie pęcherza. Czesto drobne infekcje pęcherza, które z reguły przechodziły po lekach ogólnodostepnych.
Jakie to są dolegliwości:
Uczucie łaskotania w pęcherzu. Odczucie pełnego pęcherza nawet po oddaniu moczu. Co dziwne w nocy aż do rana wszystko jest dobrze. W ciagu dnia po godz 15 objawy sie zaostrzają. Bez bólu, gorączki. Już 4 dzień przyjmuję Trimethoprim 200 mg (2x 1). Bez wiekszego skutku. Nie wiem czy ma to znaczenie ale miesiac temu zaczął się ból kosci ogonowej. Tylko w czasie siedzenia, bądz dotykania.
Od jak dawna się pojawiają:
Ponad tydzień
Jak często się pojawiają? Gdzie dokładnie się lokalizują?
Dół brzucha
Jakie mają nasilenie?
llekkie
Czy coś je nasila albo coś przynosi ulgę?
pozycja leżąca ciepło
Jakie było dotychczas leczenie?
Leki ziołowe
Jakie leki i z jakiego powodu były stosowane?
Obecnie czwarty dzień 2x1 Trimethoprim 200mg
Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 8044
Dyżurny lekarz medycyny
magdalenap
24 lis 2013 - 16:32:31
Witam, a czy było wykonywane badanie ogólne i posiew moczu? jeśli tak to jaki był wynik? Odpowiedz Cytuj
ds
Zarejestrowany: 4 lat temu
Posty: 1 ds
27 lis 2013 - 09:13:09
Nie mialam robionego zadneg badania. Przedwczoraj lekarz przez tel dopisal mi drugie opakowanie tego samego antybiotyku.Wczoraj czulam sie w ciagu dnia lepiej ale wieczorem przed pojsciem spac objawy wrocily. Rano znow jest dobrze. Odpowiedz Cytuj
Zarejestrowany: 5 lat temu
Posty: 8044
Dyżurny lekarz medycyny
magdalenap
30 lis 2013 - 16:47:43
Proszę zatem zażywać lek nadal, a jeśli dolegliwości nie ustąpią to konieczna będzie zmiana antybiotyku na inny. Odpowiedz Cytuj
Niestety nie masz uprawnień aby pisać/odpowiadać na tym forum.