Jędrny biust, ćwiczenia i sposoby


Administrator

Dodano: 22:16 9 czerwca 2008
Aktualizowano: 13:27 4 lipca 2012
Źródło:

Jeśli chcesz mieć duży i jędrny biust przeczytaj ten artykuł i poznaj nasze sposoby na jędrne piersi. By zadbać o swój jędrny biust musisz wykonywać ćwiczenia klatki piersiowej każdego dnia.

Trzy podstawowe ćwiczenia na jędrny biust:

1. Pompki na jędrny biust
Pozycja podczas ćwiczenia: Klęknij, a następnie nachyl się (podparcie rękami, ręce trzymamy na wysokości biustu).
Wykonanie ćwiczenia: Wykonuj skłony do podłoża. Zwróć uwagę, na to by nie wykonywać wyprostowywania łokci podczas wznosów.

2. Rozpiętki z użyciem hantli na kształtny i jędrny biust
Pozycja podczas ćwiczenia: Połóż się wygodnie na podłożu (plecami przylegając do ziemi, najlepiej leżeć na jakimś podwyższeniu, a nie na zwykłej macie do ćwiczeń). Najlepiej użyć do tego stół bądź ławkę. Delikatnie rozszerz i ugnij w kolanach nogi, pamiętając tym samym o tym by zachować plecy przylegające cały czas do podłoża na którym leżysz. Twój kręgosłup nie powinien się wyginać podczas wykonywania ćwiczeń. Teraz podnieś ręce wraz ze ciężarkami.
Wykonanie ćwiczenia: Zacznij powoli, a dokładnie odchylając swe ramiona na boki. W trakcie wykonywania ćwiczenia twoje ręce powinny cały czas pozostawać delikatnie ugięte. Hantle opuszczaj w dół, do momentu w którym będziesz odczuwać całkowite rozciągnięcie mięśni klatki piersiowej. Pomiędzy każdym powtórzeniem odczekaj chwileczkę, a następnie wykonaj kolejne powtórzenie.

Loading