Na czym polega dieta Omega?

Fat.
Dodano: 13:27 13 grudnia 2016
Aktualizowano: 13:27 13 grudnia 2016
Źródło:

Opracowana została w taki sposób, aby pomóc pozbyć się nawet 4 kilogramów. Jej zwolennicy przekonują, że jest to jedyna, skuteczna dieta. Jej twórczynią jest brytyjska dietetyczka. Na czym ma polegać ten sposób zrzucania zbędnych kilogramów?

Jego główne zasady są w zasadzie proste. Produkty żywnościowe są podzielone na 12 grup. W kolejnych dniach diety trzeba pilnować, aby znalazły się one w naszym menu.Ważną sprawą jest ilość posiłków. W ciągu jednego dnia ma być ich pięć. Trzy duże i dwa mniejsze. Skupmy się na produktach.

Po pierwsze musimy dostarczać białko. Jego źródłem w naszym menu mogą być ryby (w żadnym wypadku jednak wędzone), chude mięso i owoce morza. Te pierwsze przy okazji dostarczają nam też kwasów tłuszczowych Omega 3 i Omega 6. W odpowiednich proporcjach mają one pozytywny wpływ na nasz organizm. Przypisuje się im wiele właściwości. Codziennie musi też w naszym menu uwzględnić łyżkę (lub 2) oliwy z oliwek. Kolejnym, istotnym produktem są orzechy. Najlepiej nerkowce. W diecie nie może zabraknąć pestek dyni i słonecznika.

To nie wszystko co powinniśmy jeść. Dieta Omega uwzględnia też czerwone warzywa. Ważne są również owoce zawierające witaminę C. Wracając jeszcze na chwilę do warzyw, to i grupa zielonych musi być obecna w naszym codziennym jadłospisie. Nie możemy zapomnieć o roślinach strączkowych. Te dostarczają do organizmu między innymi witaminy z grupy B. Niezwykle istotne dla naszego funkcjonowania.

Kolejnym ważnym składnikiem jadłospisu jest wapń. Pierwiastek ten dostarczamy przede wszystkim z nabiału. Dieta Omega zaleca picie codziennie pięciu szklanek wody. To bardzo ważne. Jakie zalety przypisuje się tej diecie? Po pierwsze utrata około 4 kilogramów w 2 tygodnie. Są oczywiście sposoby, które dają większe możliwości w tej kwestii, ale zwykle są to głodówki. Będąc na tej diecie raczej głodni nie będziemy. W zasadzie nie liczy się w jej trakcie kalorii. Jadłospis nie jest monotonny, co dla wielu osób będzie ogromną zaletą. Oczywiście jak w przypadku każdej diety, warto dokładnie obserwować swój organizm.