Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Dodano: 10:26 9 lutego 2009
Aktualizowano: 14:48 4 listopada 2011
Źródło:

Ćwiczenia na wyrzeźbione i silne mięśnie brzucha, czyli jak ćwiczyć efektywnie i osiągnąć duży postęp w krótkim czasie.

1. Połóż się na podłodze i ugnij kolana, stopy mocno oprzyj o podłoże, łokcie zegnij, a dłońmi obejmij kark. Rób pełne brzuszki, tak aby pracowały mięśnie całego brzucha.

2. Możesz zmodyfikować powyższe ćwiczenie. Połóż się na plecach i podeprzyj głowę dłońmi. Nogi unieś i zegnij w kolanach. Teraz dopiero unoś wyprostowany tułów do góry. Możesz też równocześnie podnosić tułów i opuszczać stopy tuż nad podłogę.

3. Połóż się na plecach i podeprzyj głowę dłońmi. Nogi złącz i unieś do góry, tak aby tworzyły z tułowiem kąt prosty. Lekkim ruchem skrętnym unoś głowę oraz bark do góry i dociągaj górny łokieć do przeciwnego kolana.

4. Połóż się na plecach, nogi podnieś do góry i rozchyl je na boki. Wyprostowane ręce ułóż między nogami. Unoś do góry głowę i barki wyciągając ręce do przodu.

5. Stań w rozkroku na lekko ugiętych kolanach. Spleć dłonie nad głową i wykonuj głęboki skłon w bok nie skręcając tułowia. W pozycji końcowej możesz pogłębić skłon.

Podziel się ze znajomymi