Jak obniżyć poziom cholesterolu?

rU3GLwH575sQ86HF9Um2YL08pNpZzh.jpg


Administrator

Dodano: 09:54 26 stycznia 2009
Aktualizowano: 14:51 23 listopada 2011
Źródło: www.dailymail.com

Czerwone wino: obniża poziom cholesterolu we krwi poprzez antyoksydanty w nim zawarte.
Ryby: jedna porcja o wadze 115g cztery razy w tygodniu obniża ryzyko występowania choroby serca dzięki zawartym w nich kwasom Omega 3. Rozcieńczą krew i unormują pracę serca.
Owoce i warzywa: pięć porcji warzyw i owoców dziennie zmniejsza ciśnienie krwi dzięki swym właściwościom antyoksydacyjnym.
Migdały: garść migdałów dziennie znacznie zmniejsza poziom cholesterolu przez zawarte w nich tłuszcze
Czosnek: dwa albo trzy ząbki czosnku dziennie są świetnym źródłem substancji obniżającej poziom cholesterolu i uelastyczniającej tętnice.
Ciemna czekolada: pół tabliczki czekolady dziennie może zdziałać więcej niż warzywa i owoce. To bogate źródło antyoksydantów i polifenoli.
Okazuje się, że wcale nie trzeba się katować niesmacznym jedzeniem by pozbyć się nadmiernego poziomu cholesterolu.

Podziel się ze znajomymi