Ile ćwiczyć, żeby schudnąć

h2NJ2X4P9mKTcTKP8u4DaWj2Ws045t.jpg


Administrator

Dodano: 09:22 4 marca 2009
Aktualizowano: 10:56 14 października 2011
Źródło: www.webmd.com

Według najnowszych zaleceń American College of Sports Medicine potrzebujemy co najmniej 250 minut ćwiczeń tygodniowo aby stracić nadprogramowe kilogramy. Oznacza to 50 minut ćwiczeń pięć razy w tygodniu. !50 minut ćwiczeń tygodniowo pozwoli nam zachować dotychczasową wagę. W czasach kryzysu ludzie częściej odstawiają sport i wyjścia na siłownię wolny czas spędzając przed telewizorem. Naukowcy podkreślają jak istotny jest wysiłek fizyczny w zachowaniu sylwetki i dbaniu o zdrowie. Specjaliści z American College of Sports Medicine twierdzą, że 150 minut ćwiczeń o średniej intensywności zapobiega tyciu.

Jednak osoby otyłe lub z nadwagą potrzebują co najmniej 250 minut aby osiągnąć zamierzony cel. W raporcie poleca się również ćwiczenia siłowe, które są częścią treningu redukującego masę tłuszczową i poprawiającego kondycję.

Podziel się ze znajomymi

Loading